Frode D Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Forventer virkelig folk at en 2008-mod skal være fri for steinsprut? Det er jo temmelig normalt etter 6 år på veien at det finnes litt steinsprut. Syns ikke prisen er høy heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Nei han forventa vel ikke det. Men han synes prisen kanskje ble for høy totalt hvis han skulle handle den så lakke frontfanger, flekke panser og tectylbehandle den.. Men spiller ingen rolle. Får jeg ikke solgt den nå innen finn annonsen går ut blir det innbytte. dog ikke i ny privat bil, men taxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Må biler fra norsk fabrikk tectylbehandles eller er det fordi denne er imporert? Jeg får snart min nybil, så det er greit å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Vet ikke helt.. Min er jo importert, å det ser ikke ut som det har vært no tectyl på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Leste kommentaren din litt for fort Men nei, vêr ikke om det er no krav. Eller om de blir det. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 BMW leverer ikke noe ekstra understellsbehandling verken i Norge eller Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 BMW leverer ikke noe ekstra understellsbehandling verken i Norge eller Tyskland. Hva mener du med "BMW leverer ikke noe ekstra understellsbehandling.."? Leverer BMW noen form for understellsbehandling når den er kjøpt ny i Norge eller må man fikse dette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Nei, de gjør ikke det, og om man velger å gjøre det selv kan man risikere problemer med rustgarantien senere. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Jeg mente det jeg skrev Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Om bilen blir tectylbehandlet, så forsvinner rust garantien fra bmw ja. Som "awt sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Ja, det husker jeg å ha lest fra en eller annen tråd jeg søkte opp Takk for informasjon uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindretm Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Får jeg ikke solgt den nå innen finn annonsen går ut blir det innbytte. dog ikke i ny privat bil, men taxi Det er neimen ikke lett å selge 3 serie privat om dagen, jeg måtte til slutt gi opp å la bilen gå i innbytter om du sikkert fikk med deg. Da ble den solgt etter en uke Skal du starte opp som drosje eier? Høres artig ut, er det lov å håpe på at det blir BMW drosje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Ble det Pæssjå eller Benz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Benz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå