Gå til innhold

Solgt!

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

Forventer virkelig folk at en 2008-mod skal være fri for steinsprut? Det er jo temmelig normalt etter 6 år på veien at det finnes litt steinsprut.

Syns ikke prisen er høy heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han forventa vel ikke det. Men han synes prisen kanskje ble for høy totalt hvis han skulle handle den så lakke frontfanger, flekke panser og tectylbehandle den..

Men spiller ingen rolle.

Får jeg ikke solgt den nå innen finn annonsen går ut blir det innbytte. :P dog ikke i ny privat bil, men taxi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW leverer ikke noe ekstra understellsbehandling verken i Norge eller Tyskland.

Hva mener du med "BMW leverer ikke noe ekstra understellsbehandling.."? Leverer BMW noen form for understellsbehandling når den er kjøpt ny i Norge eller må man fikse dette selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Får jeg ikke solgt den nå innen finn annonsen går ut blir det innbytte. :P dog ikke i ny privat bil, men taxi :D

Det er neimen ikke lett å selge 3 serie privat om dagen, jeg måtte til slutt gi opp å la bilen gå i innbytter om du sikkert fikk med deg. Da ble den solgt etter en uke :P

Skal du starte opp som drosje eier? Høres artig ut, er det lov å håpe på at det blir BMW drosje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...