Reef89 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Fin ja liker amrikansk front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Contourene ryker nok som vinterhjul i første omgang. Har handla splitter nye piggfrie hjul til de nå. Mulig det er en skam men Har forska litt på å pusse opp igjen felger, så mulig jeg fikser de opp igjen til neste år. Får se litt hva det ender med. Litt av grunnen til at Throwing stars felgene blir brukt som sommerhjul (de skal forøvrig pusses opp i vinter) er at de passer på prosjektbilen min også Det tviler jeg på contourene gjør pga bredden/innpresset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Denne likte jeg! Forresten! Er ikke dette gamlebilen til Andros? viewtopic.php?f=11&t=175103&start=390 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Stemmer det vettu. Tok fly til Kristiansund og kjørte den hjem på natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Tøft, alltid likt denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Hva er gjort for å få parklys i blink ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Dette er en metode: http://www.autolights.no/categories/usstyle-blinklys Jeg satte bare parklysholderen i blinklyset, bora hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Da var kjerra i vintermodus. Bilder side 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Den ble jo tøff i vintermodus! Skulle nesten ha skaffa meg ett takstativ selv E34 touring er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Dette er en metode:http://www.autolights.no/categories/usstyle-blinklys Jeg satte bare parklysholderen i blinklyset, bora hull Kul vintervogn du har der Halvor89, og ikke minst originaliteten med leppa, nice! Men har du brukt modulen fra Autolights for US-blinkers? Jeg kjøpte den, men fikk det ikke til å funke, "lysalarmen" inni bilen gikk på og det var bare glo i pæra... Er kanskje enklest å sette inn prakpæra i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Takk for tilbakemeldinger. Alltid ekstra moro å pusle litt når man får tilbakemeldinger her Her er nok bare parkpæra flytta over, uten at jeg kan gi noen garanti for det. Måten jeg gjorde det på min e36 iS når jeg hadde US-lys på den var at jeg la "strømtyver" ifra + og - til parklysene og koblet ledningen fra disse til en w5w pæresokkel som jeg ga null og niks for fra bil-xtra. Så borra jeg bare på hull i blinklyset som passet til denne. Null problem Vil også benytte anledningen til å takke carlhaakon som polerte kantene på contour felgene mine før snøen kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Denne såg jo ein god del bedre ut enn min må eg sei! Skulle hatt vinterfelgane dine! Kjører du stil om sommer må du kjøre stil om vinter og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Virket blank og fin i lakken.. Fin bil Hvilken farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Fin bil, sleng ut mer bilder, Halvor, enkelte har jo nettopp sendt deg, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 får jo leppe fra gamle meganene fra før 2000 tale så passer må bare kappes i endene mot fram hjula....bygge 5cm ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå