Gå til innhold

Min E34 520iT daily [Bilder fra Early Fitment s.9]

HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Contourene ryker nok som vinterhjul i første omgang. Har handla splitter nye piggfrie hjul til de nå. Mulig det er en skam men :P Har forska litt på å pusse opp igjen felger, så mulig jeg fikser de opp igjen til neste år. Får se litt hva det ender med. Litt av grunnen til at Throwing stars felgene blir brukt som sommerhjul (de skal forøvrig pusses opp i vinter) er at de passer på prosjektbilen min også :) Det tviler jeg på contourene gjør pga bredden/innpresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
Dette er en metode:

http://www.autolights.no/categories/usstyle-blinklys

Jeg satte bare parklysholderen i blinklyset, bora hull :P

Kul vintervogn du har der Halvor89, og ikke minst originaliteten med leppa, nice! :D

Men har du brukt modulen fra Autolights for US-blinkers? Jeg kjøpte den, men fikk det ikke til å funke, "lysalarmen" inni bilen gikk på og det var bare glo i pæra... Er kanskje enklest å sette inn prakpæra i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger.

Alltid ekstra moro å pusle litt når man får tilbakemeldinger her :)

Her er nok bare parkpæra flytta over, uten at jeg kan gi noen garanti for det.

Måten jeg gjorde det på min e36 iS når jeg hadde US-lys på den var at jeg la "strømtyver" ifra + og - til parklysene og koblet ledningen fra disse til en w5w pæresokkel som jeg ga null og niks for fra bil-xtra. Så borra jeg bare på hull i blinklyset som passet til denne. Null problem ;)

Vil også benytte anledningen til å takke carlhaakon som polerte kantene på contour felgene mine før snøen kom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...