noekult Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Finnes det ikke en egen tråd enda? Denne bilen har jeg vært nysgjerrig på i noen år, hvertfall siden facelift E9X og F01 sin nye designretning! Gå inn på linken under for å se flere bilder: http://www.inautonews.com/official-2012 ... ial-photos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Ser ut som den har slik B-gjeng-maske. (og når folk utenfor Oslo snakker om B-gjengen er det de i Donald) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Utrolig deilig i rød! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Et bilde til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Utrolig fet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 åh, for en bil! blir nok enten f10 eller f30 neste gang ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 328i er tilbake Der har vi nestebilen! Gleder meg til Coupé-bildene. Edit: Må også legge til at interiøret så meget sportslig ut! Glad for at de fortsetter med nyrene under panseret, slik som E93. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Ser flott ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg likte ikke E46 i begynnelsen, men nå mener jeg at det er et av mest vellykkede designene gjennom tidene. E90 var direkte stygg de første gangene jeg betraktet den, men nå ser jeg hvor flott den er. F10 var rett og slett kjeeedelig den første tiden, men nå synes jeg den er noe av det penere som har kommet ut av en fabrikk. Jeg synes F30 har en ubegripelig stygg front, men om noen dager, måneder eller år så ser jeg forhåpentligvis hvor ufattelig tøff den egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Tenkte jeg skulle kalkulere litt for de som var interesserte: Forbruk; 328i: 0,533 L/mil (0,525 L/mil) Forbruk; 335i: 0,657 L/mil (0,600 L/mil) Forbruk; 320d: 0,374 L/mil (0,366 L/mil) Forbruk; 320d ED: 0,341 L/mil (0,341 L/mil) 'Liker' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg likte ikke E46 i begynnelsen, men nå mener jeg at det er et av mest vellykkede designene gjennom tidene. E90 var direkte stygg de første gangene jeg betraktet den, men nå ser jeg hvor flott den er. F10 var rett og slett kjeeedelig den første tiden, men nå synes jeg den er noe av det penere som har kommet ut av en fabrikk. Jeg synes F30 har en ubegripelig stygg front, men om noen dager, måneder eller år så ser jeg forhåpentligvis hvor ufattelig tøff den egentlig er. Syns fortsatt E65 7-serie, første Z4 roadster og pre-facelift E90 sedan er vanskelige å svelge... Men syns E60, en bil jeg ikke likte utseendet på ganske lenge, ser fortsatt veldig moderne ut i dag (forutsatt at den har M-tech front, det er dødsviktig for den bilen der). For min del glad for at "banglifiseringen" er over. Nyeste 7-ern, 6-ern, 5-ern og 3-ern er alle smykker i mine øyne. Fortsatt litt anti X1, X3, X6 (M) og 5 GT (poengløse, halvstygge biler), men nyeste Z4 er veldig veldig nydelig med kanskje det deiligeste BMW-interiøret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 den var tøff, får håpe den ser like bra ut i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Ligger en drøss med bilder her: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 056&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Ser aggressiv ut. Gleder meg til å se touring og coupe'n når de kommer! De må jo bare bli døds fete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Flott bil, men jeg sliter litt med lyktene. Er det noen som har hørt når den skal ankomme forhandlere her hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå