Gå til innhold

Nye BMW 3-serie F30 - offisielle bilder.

noekult
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg likte ikke E46 i begynnelsen, men nå mener jeg at det er et av mest vellykkede designene gjennom tidene. E90 var direkte stygg de første gangene jeg betraktet den, men nå ser jeg hvor flott den er. F10 var rett og slett kjeeedelig den første tiden, men nå synes jeg den er noe av det penere som har kommet ut av en fabrikk. Jeg synes F30 har en ubegripelig stygg front, men om noen dager, måneder eller år så ser jeg forhåpentligvis hvor ufattelig tøff den egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke E46 i begynnelsen, men nå mener jeg at det er et av mest vellykkede designene gjennom tidene. E90 var direkte stygg de første gangene jeg betraktet den, men nå ser jeg hvor flott den er. F10 var rett og slett kjeeedelig den første tiden, men nå synes jeg den er noe av det penere som har kommet ut av en fabrikk. Jeg synes F30 har en ubegripelig stygg front, men om noen dager, måneder eller år så ser jeg forhåpentligvis hvor ufattelig tøff den egentlig er.

Syns fortsatt E65 7-serie, første Z4 roadster og pre-facelift E90 sedan er vanskelige å svelge... Men syns E60, en bil jeg ikke likte utseendet på ganske lenge, ser fortsatt veldig moderne ut i dag (forutsatt at den har M-tech front, det er dødsviktig for den bilen der).

For min del glad for at "banglifiseringen" er over. Nyeste 7-ern, 6-ern, 5-ern og 3-ern er alle smykker i mine øyne. Fortsatt litt anti X1, X3, X6 (M) og 5 GT (poengløse, halvstygge biler), men nyeste Z4 er veldig veldig nydelig med kanskje det deiligeste BMW-interiøret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...