larserso Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Man skal jo ikke elske designet fra dag 1... det må vokse på vedkommende Da har BMW gjort jobben sin! hehe Tja... Elsket E60 fra dag 1, men synes de nye modellene nå er smått kjedelige. Men, det var ikke mange som likte E60 i starten nei Hos mange er de nye modellene jo også bedre mottatt enn bl.a. E60 da det er et langt tryggere design. Det er helt greit at det er likhetstrekk, men når man som entusiast blir i tvil om man ser på en 5-serie eller 7-serie/ 3-serie eller 5-serie (bakfra) på 50m avstand synes modellene blir for like og lite underholdende i sitt utseende. F30 skal ha stort pluss for fronten sin som skiller seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 F30 er nå vist med x-drive. http://www.bmwblog.com/2012/03/07/2012-geneva-motor-show-f30-bmw-3-series-xdrive/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Nå med skrytemerke bak, wohoo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 For min del mer spennende at 320i også straks kommer med X-drive! Ser også ut til at min far heller sterkt mot å kjøpe seg en F30 320i ganske så snart, så det kan jo bli spennende, og så er spørsmålet om man skal være noe dårligere da. Fortsatt langt mer aktuelt med nybil med de nye garantiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Enig i argumentet om nybil. Eller 2011 modell. Men hvordan pleier dere å regne på reduksjon av pris per år på nybil? Snakker vi 20% første året også 10% årene etter pluss km. 1kr km? Innspill?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 For min del mer spennende at 320i også straks kommer med X-drive!Ser også ut til at min far heller sterkt mot å kjøpe seg en F30 320i ganske så snart, så det kan jo bli spennende, og så er spørsmålet om man skal være noe dårligere da. Fortsatt langt mer aktuelt med nybil med de nye garantiene. Han må nok belage seg på få massivt press fra selgern om å heller velge diesel. Jeg ble nærmest tvingt ned på en 320d da jeg ville ha prisoverslag på en 328I "skal du ikke bruke bilen i Norge da" "Det er jo så mye avgifter på bensin" "328I er alt for overkill på norske veier" osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Da hadde jeg heller gått til en annen selger. Faen så elendig service det er, om det du sier er tilfelle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Da hadde jeg heller gått til en annen selger. Faen så elendig service det er, om det du sier er tilfelle! Vel, nå er det ikke noe i veien med servicen til selgern synes jeg da Heller bare det at jeg og selgern er bekjente og har en småfleipete tone oss i mellom, men det var jo ett seriøst prisoverslag jeg ville ha da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 F30 Li, kun for Kina som vanlig. Link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Har aldri blitt klok på det Li-opplegget til Kina. Prisforskjellen fra en E90(!) 335I til en F10 535Li er jo minimane 13000kr (F30 blir vel neppe billigere) så hva de skal med denne fatter jeg ikke. Kanskje Li-versjonen er betydelig rimeligere? F10Li er merkelig nok ca 40K billigere enn den vanlige og kommer med langt flere motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Alt som betyr noe i Kina er... status, status og status. Ergo har en lang 3-serie større verdi enn en kort 3-serie så lenge den er større og virker mer imponerende. En slags minilimousine må vite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Jeg har også hørt at de velbemiddlede i Kina stort sett har egen sjåfør, da det er et tegn på status og derav alle de lange utgavene. Rikmanns kulturen er en helt annen der en her i vesten hvor selv de mest eksentriske miliadærer setter seg bak rattet selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Status å ikke ha penger til en 5 serie. Nøyer seg med en lengre 3r og eventuelt sjåfør. Hmm. Motsatt virkning det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Har hatt en lang tur med 320d nå. Litt køkjøring ut fra Oslo, noen hundre km opp til Valdres og ned igjen. En del forbikjøringer, men ikke grisekjøring(møtte onkel og har gitt ett lite bidrag til statskassen). Veldig fin bil å kjøre og den har hatt ett snittforbruk på 0,47. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Ikke dårlig forbruk det, med litt forbikjøring ++ Hvilken modell? Sport? Automatkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå