Gå til innhold

Nye BMW 3-serie F30 - offisielle bilder.

noekult
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, hva skal man si. I seg selv en pen bil, men synes det er litt kjedelig og trist den er så lik en mini F10. Ser tendensen både hos Audi og BMW der de "merketypiske" linjene er blitt så viktige at de ulike modellene innen merket blir veldig like og mindre særprega. Interiørmessig så synes jeg det er noe veldig Volvo-aktig over at navi-skjerme kommer opp av dashbordet og at det er renere og mer kvalitetsfølelse over en permanent synlig skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f30d.jpg

Estoril Blue :)

attachment.php?attachmentid=593409&stc=1&d=1318653151

Nå har de rimelig like baklykter over hele linja. Hvorfor i all verden har ikke den nye 1-serien slike, men en kopi av VW Polo baklysene istedet? Kanskje de kommer på coupeen [-o<

Ellers må jeg si jeg liker denne her godt! Når kommer den i norske butikker? Skal klare å komme meg på lanseringen av denne her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at den ser meget bra ut i fra denne vinkelen, lav og bred! (klikk på bildet for stor versjon)

2012-bmw-3-series-100.jpg

Panseret er langt og deilig, eller gir ihvertfall intrykk av det ved at snuten er strukket frem, noe som gir frontpartiet en god dynamikk. Bilen har gode proporsjoner og helhet, etter min mening.

Og skrått bakfra ser man at den er lillebror til F10, noe som er positivt etter min mening.

2012-bmw-3-series-98.jpg

Hekken har snert og modenhet over seg, i motsetning til den noe mer "stumpe" bakenden til E90

F30-vs-e90-3-series-comparison-1.jpg

Understreker at jeg liker E90, men liker F30 bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bilen fra alle vinkler utenom rett fra siden.

Ser ut som fronten har seget

2012-f30-bmw-3-series-9.jpg

Likte godt interiøret. Stilig med slik asymmetrisk midtkonsoll.

Enig der. Bortsett frå at eg syns det ser ut som panseret buler for mykje og gir derfor et intrykk av at fronten har seget. Litt rettere/flatere panser men fortsatt med fine linjer trur eg hadde vore bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både enig og uenig med en del av tingene som er påpekt, men synes det totalt sett ser veldig bra ut og BMW fortsetter å mest av alt være en bil for sjåføren og kjøreopplevelsen!

Ingen glorete dioder i alle retninger, skikkelig håndbrekk i stedet for irriterende fancy knapp og temp.måleren som er tilbake er bra. Aldri blitt klok på hvordan man skal vite temp. i E90, men synes ellers instrumentene i E90 ser bra ut med bare to store klokker. Interiøret i F30 minner meg egentlig en del om E46, men synes og at skjermen kunne vært litt bedre integrert. Forresten til de så tror det, så tviler jeg på at den kan felles ned når den ikke er i bruk. Hadde i såfall blokkert luftdysene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte biler, men jeg savner formspråket til Bangle litt.

Jeg tenker særlig på tilstedeværelsen i designet , eller "presence" som de sier på engelsk.

E60 med M-pakke foreksempel - når jeg ser den blåse forbi på motorveien tenker jeg

:applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause:

Den ser bare ufattelig mektig ut fra siden og bakfra, med listene og linjene og, ja i det hele tatt.

F10 blir i sammenligning et kjedelig såpestykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiøret i F30 minner meg egentlig en del om E46, men synes og at skjermen kunne vært litt bedre integrert. Forresten til de så tror det, så tviler jeg på at den kan felles ned når den ikke er i bruk. Hadde i såfall blokkert luftdysene..

Spørsmålet er om man kan få bilen uten skjermen. Jeg kjører bil og klarer meg uten skjermen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...