Balltre Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Hvordan får man Flickr bilder vist? Finner ikke noe IMG valg der under Share. Diskusjonsforum er jo blitt gammeldags, men læll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Er bare å markere linken og trykke på "Img" knappen ovenfor vinduet du skriver innlegget i det.. Husk at det ikke skal være mellomrom mellom img greiene og linken, da funker ikke bildet. Selv har jeg brukt photobucket i mange år og det kommer jeg til å fortsette med.. Knallbra side, selv om den kan være litt treig av og til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hvordan får man Flickr bilder vist? Finner ikke noe IMG valg der under Share. Diskusjonsforum er jo blitt gammeldags, men læll. Bare for og vise, så fant jeg en bildelink fra Flickr Linken blir er slik: http://farm7.static.flickr.com/6179/623 ... 681f_b.jpg Og for og få den til og fungere gjør du slik : Og da blir bildet slik: http://farm7.static.flickr.com/6179/6233022663_f3ff11681f_b.jpg' alt='6233022663_f3ff11681f_b.jpg'> Du gjør og det samme med feks. photobucket og imageshack bilder Håper folk forsto det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Takk. Først prøvde jeg Flickr sin Share-funksjon og la til disse img-tingene uten suksess. Man skal tydeligvis dele på Facebook, Twitter og Tumbir (hva for noe?) og ikke på gammeldagse forum. Jeg fant ikke annen måte enn å få bilde opp i ønsket størrelse og så kopiere bildeadressen. Man kan trygt si at Photobucket er enklere. Så hvorfor er Flickr så populært? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Hmm, merkelig: Jeg fikk plutselig lyst på E30. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Treball - opp med prosjekttråd nå. Alle bildene ligger jo gjemt i hodeskutte døde og udugelige BMWCCN forumet. Zionerberrot om jeg ikke husker feil? Eller var det Henna.. Du kan også lime inn .jpg bilder og bare markere de og trykke IMG knappen på redigeringspanelet her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Photobucket er genial, har kjøpt Pro abonnement og hatt i flere år, kjempefornøyd. På gratisversjonen blir bildene borte hvis de får for mange views. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Treball - opp med prosjekttråd nå. Alle bildene ligger jo gjemt i hodeskutte døde og udugelige BMWCCN forumet. Zionerberrot om jeg ikke husker feil? Eller var det Henna.. Du kan også lime inn .jpg bilder og bare markere de og trykke IMG knappen på redigeringspanelet her på forumet. Nemlig... det ligger mange fine bilder av både E30´en og en nesten like fin W201 i det gamle BMWCCN forumet. Nydelige bilder av et par fine biler i et fantastisk landskap... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 www.tinypic.com er også genialt, rediger bilde, strl, lysstyrke m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 la oss spare serveren til bimmers for mye trøbbel, bruk alternativ bildelagring.bruker selv foto bøtten, enkel å bruke, og sparer bimmers for mye MB.. Utfordringen med det er at de eksterne gratistjenestene er trege og sinker farten på sidene, samtidig med at vi ikke har kontroll over bildene slik at om en av tjenestene blir nedlagt, så er masse tråder "ubrukelige" på grunn av manglende bilder. Heldigvis har de fleste blitt raskere enn de en stund var, så det fungerer vel greit nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Jeg bruker nesten alltid flickr. Mest pga at man slipper bimmers.no logoen nederst på bildet, men også så kan man se alle bildene selv om serveren her er nede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 testing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seff Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Hei, Hvordan legger man inn video fra photobucket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Om dåke bruke mobil/nettbrett så last ner Tapatalk. Koster 22 kroner men er vell verdt det! Mye lettere å laste opp bilde og Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå