Gå til innhold

Guide for å laste opp bilder uten bimmers' bildeserver

spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

Er bare å markere linken og trykke på "Img" knappen ovenfor vinduet du skriver innlegget i det.. :)

Husk at det ikke skal være mellomrom mellom img greiene og linken, da funker ikke bildet.

Selv har jeg brukt photobucket i mange år og det kommer jeg til å fortsette med..

Knallbra side, selv om den kan være litt treig av og til.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man Flickr bilder vist? Finner ikke noe IMG valg der under Share. Diskusjonsforum er jo blitt gammeldags, men læll.

Bare for og vise, så fant jeg en bildelink fra Flickr

Linken blir er slik:

http://farm7.static.flickr.com/6179/623 ... 681f_b.jpg

Og for og få den til og fungere gjør du slik :

p><p>(fjern X

Og da blir bildet slik:

%7Boption%7Dhttp://farm7.static.flickr.com/6179/6233022663_f3ff11681f_b.jpg' alt='6233022663_f3ff11681f_b.jpg'>

Du gjør og det samme med feks. photobucket og imageshack bilder :wink:

Håper folk forsto det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6292588634_1d011e4742_b.jpg

Takk. Først prøvde jeg Flickr sin Share-funksjon og la til disse img-tingene uten suksess. Man skal tydeligvis dele på Facebook, Twitter og Tumbir (hva for noe?) og ikke på gammeldagse forum.

Jeg fant ikke annen måte enn å få bilde opp i ønsket størrelse og så kopiere bildeadressen. Man kan trygt si at Photobucket er enklere. Så hvorfor er Flickr så populært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treball - opp med prosjekttråd nå. Alle bildene ligger jo gjemt i hodeskutte døde og udugelige BMWCCN forumet.

Zionerberrot om jeg ikke husker feil? Eller var det Henna..

Du kan også lime inn .jpg bilder og bare markere de og trykke IMG knappen på redigeringspanelet her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treball - opp med prosjekttråd nå. Alle bildene ligger jo gjemt i hodeskutte døde og udugelige BMWCCN forumet.

Zionerberrot om jeg ikke husker feil? Eller var det Henna..

Du kan også lime inn .jpg bilder og bare markere de og trykke IMG knappen på redigeringspanelet her på forumet.

Nemlig... det ligger mange fine bilder av både E30´en og en nesten like fin W201 i det gamle BMWCCN forumet. Nydelige bilder av et par fine biler i et fantastisk landskap... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la oss spare serveren til bimmers for mye trøbbel, bruk alternativ bildelagring.

bruker selv foto bøtten, enkel å bruke, og sparer bimmers for mye MB..

Utfordringen med det er at de eksterne gratistjenestene er trege og sinker farten på sidene, samtidig med at vi ikke har kontroll over bildene slik at om en av tjenestene blir nedlagt, så er masse tråder "ubrukelige" på grunn av manglende bilder. Heldigvis har de fleste blitt raskere enn de en stund var, så det fungerer vel greit nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...