Gå til innhold

Anbefalte innlegg

NBT retrofit next? :)

Det er mye jobb, siden jeg ikke har CIC og må da ha et nytt dashbord. Har hatt tanken om å retrofit av CIC, men det å skaffe et helt annet dashbord så har jeg egentlig lagt det fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Få slengt ut noen bilder av rumpa på bilen i ordentlig lys nå da! Vurdere å kjøpe slik diffusor selv men vil gjerne se det montert på bil først :D

Det skal jeg få gjort. Bilen er dessverre veldig møkkete nå, så må få vasket den en runde først :)

Hvis du holder til i nærheten er det ikke noe problem å få ordnet det live :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg få gjort. Bilen er dessverre veldig møkkete nå, så må få vasket den en runde først :)

Hvis du holder til i nærheten er det ikke noe problem å få ordnet det live :)

Kjempe! Tok du av hele bakfangeren eller fikk du bytta diffusoren uten å ta den av :) ? Bor i Lillestrøm BTW :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent! E90 LCI holder seg godt og fremstår som en solid og snerten BMW med M-sportpakken :)

Du har ikke vurdert å sote blinklysene på sideskjermene? Svarte N-merker på skiltene tror jeg også hadde sett bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! :)

 

Tusen takk. Kjempe fin den nye bilen din ;) 

 

Pent! E90 LCI holder seg godt og fremstår som en solid og snerten BMW med M-sportpakken :)

Du har ikke vurdert å sote blinklysene på sideskjermene? Svarte N-merker på skiltene tror jeg også hadde sett bra ut.

 

Tusen takk. Jeg har ikke vurdert å soteblinklysene, men jeg har ikke sett noen med det. Har du noen bilder som kan friste? ;) Jeg har en stund tenkt på svarte N-merker, men jeg vet ikke helt hvordan det blir siden jeg har blå bil mot blått merke i dag. :)

 

Utrolig fin bil :) liker spesielt fargen på bilen din

 

Tusen takk. Fargen din er jo veldig stilig, den er liksom blå, svart og lilla på samme tid. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja!! Den diffusoren gjør seg bra!! Kjøpt på ebay? Og den "spoileren" vippen på bakluka var prikken over i`en, ebay det også? :)

Diffuseren er org bmw performance, kjøpte den brukt på finn. Ser ikke brukt ut. Spoileren er org M3 og er det beste jeg har gjort utseendemessig på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...