Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gått igjennom hele tråden din, du har gjort et imponerende løft på bilen! Skulle gjerne ha byttet til noen BMW Performancedeler men de koster mye, blir vel med tida.

Meget fin bil!!

Får man BMW Performance senkefjærer til de fleste Bmwene? Altså en e91 også? Har ikke sett de enda

Tusen takk. Performance fjærer skal finnes til alle BMW sine e9x. Ring BMW delelager å finne delenummeret og bestil fra koed. Det er det beste og billigste. De senker litt mer enn m sport, jeg synes de er kjempe bra. Ikke noe problem med klaring på vinter eller kjøre på dårlige grusveier.

Gratulerer med rå bil. Kjempe pen farge og et nydelig interiør og kjempe bra motor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

 

Skal høre med de etter hvert, det blir en av ønskeoppgraderingene.

 

Har du noen videre planer med bilen? Kan ikke være så mye mer å gjøre vel?

Har jo alltids noen tanker om videre planer. Har begynt med individual høyttalerne, har bare byttet dashbordet og bakdørene så det er 16 høytalere nå i bilen. Men om jeg bytter resten vet jeg ikke enda. Mye tanker, men lite som skjer foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med her, bare så det er sagt ;) Bilen er som alltid veldig fin, du har gjort alle de riktige og smakfulle oppdateringene :)

Individual høyttalere høres spennende ut :)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med her, bare så det er sagt ;) Bilen er som alltid veldig fin, du har gjort alle de riktige og smakfulle oppdateringene :)

Individual høyttalere høres spennende ut :)

Tusen takk Fredrik :) individual høyttalerne er veldig bra, ikke at harman er noe dårlig. Men når jeg fikk vite at individual har 16 høytalere og harman har BARE 13 så måtte jeg gjøre noe med det. Jeg elsker å ha et ordentlig anlegg når jeg kjører. Litt spesielt å sitte på med brodern som bare har pro radio uten noe som helst mer, det er en utrolig forskjell på min og hans. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en omfattende jobb, respekt for å påta deg det :-)

Forrige eier oppgraderte stereoen fra hifi, og det sparker godt ifra men er vel et stykke unna individual.

Er det 6.5" subber under setene, eller er det noe større? I dashen er det utsparinger for flere elementer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en omfattende jobb, respekt for å påta deg det :-)

Forrige eier oppgraderte stereoen fra hifi, og det sparker godt ifra men er vel et stykke unna individual.

Er det 6.5" subber under setene, eller er det noe større? I dashen er det utsparinger for flere elementer?

Er faktisk ikke vanskelig å bytte høyttalerne. På bakdørene brukte jeg totalt 30-40 min med rolig jobbing. Tror det er 6.5 under setene ja, i dashbordet er det utspring til et element dessverre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Har det på min, men har vel med at den har større motor. Men vi har nok samme størrelse på bremsene, henger ikke helt på greip :)

 

Ja, det er nok riktig. Blant annet har jeg lest at 320d ikke leveres med slik lufting, men ved montering av PPK så må det monteres lufting. Ganske idiotisk i grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Får fylle ut litt hva som har skjedd med bilen siden sist. 

Afe scoops

IMG_0377.JPG

 

Performance bremser ble kjøpt inn og montert foran. :) 

IMG_0373.JPG

 

Fikk lakkert felgene i Ferric Grey, kjempe fornøyd med det valget. :)

IMG_0483.JPG

 

Neste blir å prøve å få montert Performance bremsene bak, er litt mer jobb der enn foran siden håndbrekket må byttes om :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...