ahj Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Var krenge staget enkelt å montere? Egentlig ikke. Jeg måtte løsne hele bakstillilngen for å få løst det gamle. Men jeg gjorde det uten løftebukk, har man tilgang på det og girkasseløfter så vil nok jobben være mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Tenkte å legge ut noe på bilder av kodingen jeg har gjort i det siste. Har blant annet kodet: Digitalt speedometer Vindusviskerne returnerer til hvileposisjon når tenningen slås av Minne på auto start/stop Og mulighet til å skru på welcome home lights med nøkkelen. Og se bort i fra Høyre etuiet HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Artig med sånne oppgraderinger som det, men er det mye jobb å kode slikt? Hehe, Høyre etui ja...Imperialblue fargen på min F10 sier litt om hvor jeg står politisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Artig med sånne oppgraderinger som det, men er det mye jobb å kode slikt? Hehe, Høyre etui ja...Imperialblue fargen på min F10 sier litt om hvor jeg står politisk Veldig enkelt når du har utstyret til det, brukte kanskje 20 min på alt sammen Bra med slikt politisk syn, vi har ihvertfall fått en samferdselsminister som har lappen og har en interesse for bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Da skjer det litt igjen. Fikk høre for en tid tilbake at 752 BMW Individual High End audio system var plug and play med mitt anlegg. Samtidig fikk jeg også vite at med Harman/kardon har man "bare" 13 høytalere mens 752 har 16, og det må man gjøre noe med. Så i går an kom høyttaleren for å ha i dashbordet og den ble selvfølgelig montert med engang. Forskjellen er at 752 er denne høyttaleren coaxial det er den ikke med Harman/kardon. Det ble faktisk merkbart bedre lyd i kupeen. Jeg skal oppgradere resten av høyttalerne til 752, men det er et langtidsprosjekt. HPVL og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Gratulerer med bil btw det siste bildet ditt på første side, er det tatt på coop @ lillestrøm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Gratulerer med bil btw det siste bildet ditt på første side, er det tatt på coop @ lillestrøm ? Det er helt riktig. Bor du i området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Jeg bodde der i 7 år før jeg flyttet til Oppland Men vært endel på den plassen for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Fikk disse på døra i dag. Dette blir spennende Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Nye lykter... Sliter med fukt i lyktene da eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Nye lykter... Sliter med fukt i lyktene da eller?? Nei, er en oppgradering. Dette er adaptive lykter, noe jeg ikke har enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Nei, er en oppgradering. Dette er adaptive lykter, noe jeg ikke har enda Aha! Det blir nok nice ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Things just keeps getting better ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Blir en bra oppgradering det. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelø Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Flott bil med rette oppgraderinger! Hvor bestilte du eksosen ? Pris? Mye styr å bytte lyktene? programmering ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå