Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Beklager, min feil! Jeg leste konsekvent 2010 320d som vedkommende har i kjøretøyoversikten sin. Uansett er det jo "nesten samme fremgangsmåte", da det må kjøpes ny head-unit, skjerm og kontroller. Det finnes mange guider og tråder som omhandler dette om du googler.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne da! Men enkelte ord er vanskelig og forstå [emoji14]

http://www.bimmerfest.com/forums/showpost.php?p=8609476&postcount=379

Når du får det til så lag gjerne en DIY om du kan! :) kommer godt med for andre som vil gjøre det samme :)

Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den modulen sitter i bagasjerommet venstre side om du har før 07 eller i reservebrønnen etter 07

Evt så har jeg noen liggende.

Ok. 05 mod min så den sitter nok venstre bak. 

Kan jeg bare koble den ut inntil videre, eller blir det masse fuckups?

Må skaffe ny etterhvert, men bare som en midlertidig løsning? :)

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan egentlig bare koble den ut, men om den har fibertilkobling og du har andre enheter som kommuniserer via fiber (f.eks. forsterker) må fibertilkoblingen "loopes" (endene kobles sammen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan egentlig bare koble den ut, men om den har fibertilkobling og du har andre enheter som kommuniserer via fiber (f.eks. forsterker) må fibertilkoblingen "loopes" (endene kobles sammen).

Hmm, hvordan ser det ut da? har ikke peiling på dette. har ikke ettermontert forsterker, men mulig det kom originalt?

Hva annet kan være koblet opp til å kommunisere via fiber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har Logic 7-anlegget har du forsterker som kommuniserer via fiber, utover det er det ikke så mye I e90 som benytter dette. Ledningene til fiberen sitter I en egen kontakt og er normalt grønne.

 

Det er uansett ikke verre ennå bare koble i fra og se om alt fungerer slik det skal etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har Logic 7-anlegget har du forsterker som kommuniserer via fiber, utover det er det ikke så mye I e90 som benytter dette. Ledningene til fiberen sitter I en egen kontakt og er normalt grønne.

 

Det er uansett ikke verre ennå bare koble i fra og se om alt fungerer slik det skal etterpå. :)

Okay, takk for raskt svar! kommer tilbake når jeg har testet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...