Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, tror jeg skal prøve på nytt, med litt mer tolmodighet.. Hvis det ikke funker får jeg brenne på nytt..

Update:

15bedfb7a76091e472417abdb7548bc6.jpg

Gikk til 10% så kom denne.. Fikk den i gang igjen, gikk da til 19.2 så stoppa den. Stod lenge. Slo av bilen og begynte på nytt, starta da på 19.2.. Gikk litt så fikk jeg samme...Hehe, tror jeg må brenne på nytt..

857614b6ada0d2f4ce1ad1da842e9a69.jpg

Update 2:

Brente alle dvd'ene på nytt.. Denne gang i Linux (Ubuntu). Den ene ble brent på maks fart og funker utmerket.

Så tips til andre som skal brenne er at det fungerer mye bedre å brenne i Ubuntu med programmet Brasero. Brennesiden ser mye mer riktig ut etter brenning enn den gjorde i Windows.

Så nå er det oppdatert.

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å handle inn deler nå til å sette inn combox, å mangler litt smådeler. Har bt antenne og kontakt til mic samt kabel og comboxen.

 

  • er det noen som har delenr eller vet hvilken kabel som går fra combox til bt antenne (vet det er en facra, men ikke hvilken)
  • vet om et overgangssett fra mulf2 til combox (bimmerretrofit har, men 125$ er wtf)
  • har en mikrofon liggende som kunne tenke seg å selge :)

er det noe jeg ikke har tenkt på her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å handle inn deler nå til å sette inn combox, å mangler litt smådeler. Har bt antenne og kontakt til mic samt kabel og comboxen.

 

  • er det noen som har delenr eller vet hvilken kabel som går fra combox til bt antenne (vet det er en facra, men ikke hvilken)   DET SELGES IKKE ANTENNE KABLER NYTT FRA BMW, MÅ LAGE NYTT. REF DELEKATALOGEN.
  • vet om et overgangssett fra mulf2 til combox (bimmerretrofit har, men 125$ er wtf)      KJØP KONTAKTA LØST FRA BMW
  • har en mikrofon liggende som kunne tenke seg å selge :) MIKROFON KOSTER IKKE MYE FRA DEALER :P

er det noe jeg ikke har tenkt på her?

 

 

Ikke ment som å skrike til deg i posta, er bare for å skille ut svara mine.

Endret av SweetBMW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innom bmw imorgen og handle kontakter og pins.

Mic koster vel 500 ny, tenkte om noen hadde en liggende de ikkje trengt for en grunn, så kunne jeg alltids kjøpe den. ;)

Lage ny kabel sier du? Er ikke dette en standart type facra kabel? Hvordan lage mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvilke filformat kan CiC spille av? Fant ut at jeg ikke kan overføre musikk fra cd men bare usb.

Tenker da å få omformet musikken jeg har på pc (flac) til wav eller mp3/ogg. Hva er det som støttes her?

Hvor stor ekstern disk håndterer den? Mulig jeg ordner en ssd via usb port i hanskerommet

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan rippe musikk fra CD/DVD også. Både vanlig musikk-CD og "mp3-CD". WMA, mp3 og aac støttes. Det samme gjelder via USB.

 

Man kan ikke spille av musikk via USB-kontakten i hanskerommet, verken fra minnepenn eller harddisk. Kun overføre.

 

Se forøvrig denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

 

Har en 2004 modell 535d med Navi proffesional. Denne har tullet seg i lengre tid nå med og ikke starte opp. Kjører bare til bmw logoen viser før den restarter seg igjenn. Etter rundt 10 min kjøring så klarer den og starte. (virker nesten som powersupply problem eller software)

 

Noen som har erfaring med dette problemet? Har forberedt meg på og måtte bytte ut CIC? uniten. 

 

Isåtilfelle vil jeg gjerne oppgradere til facelift (ccc?). Noen som tar på seg og kode dette? evnt hjelp til og handle rett utstyr i samsvar med koding. 

 

Bur i Hordaland men kan godt kjøre et stykke for koding av dette om mulig.

 

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har en 2004 modell 535d med Navi proffesional. Denne har tullet seg i lengre tid nå med og ikke starte opp. Kjører bare til bmw logoen viser før den restarter seg igjenn. Etter rundt 10 min kjøring så klarer den og starte. (virker nesten som powersupply problem eller software)

 

Noen som har erfaring med dette problemet? Har forberedt meg på og måtte bytte ut CIC? uniten. 

 

Isåtilfelle vil jeg gjerne oppgradere til facelift (ccc?). Noen som tar på seg og kode dette? evnt hjelp til og handle rett utstyr i samsvar med koding. 

 

Bur i Hordaland men kan godt kjøre et stykke for koding av dette om mulig.

 

John

Bare for og rette litt, du har CCC og vil muligens oppgradere til CIC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...