RS4 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Da var bilen blitt kodet, sos feilen er tatt vekk. Men usikker på hvor mye ellers som er gjort, for det meste var pre-code'et. Men har fortsatt blåtann problemet ; Testet nå med Samsung Galaxy Note 3, og Samsung Galaxy s3 begge fungerer veldig dårlig sammen med bilen min. Er koblet sammen ca 20sek maks på blåtann. MEN på konas iPhone 5 spilte musikk hele tiden, ihvertfall 30min uten problemer og kunne snakke i handsfree.Må kanskje få meg en iPhone i bilen da? Testet min Samsung Note 3 på konas bmw 318d 2010, og SGN3 fungerte ikke på hennes bil heller, så stor sjans for at det er mobilen min som tuller. Kartet ble ikke oppdatert, da som awt sier må det til med usb eller dvd og FSC kode. FSC koster 110$ og kartet koster vel ca 20-30$? Ellers ikke fått testet så mye enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 Mulig dette er spurt om før, men jeg orket ikke lese gjennom alle 24 sidene Vil det gå utover nybilgarantien om man retrofitter CIC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Tja, ikke godt å si, men om de har den minste mulighet til å skylde på at problemet ble forårsaket grunnet ettermonteringen, så gjør de nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Hei, Fin link: Jeg har i dag; 2013 naviproff F31 med.. 6NK - CONNECTIVITY BLUETOOTH AND USB DEVI 6S4 - LANGUAGE VERSION SWEDISH6UH - TRAFFIC INFORMATION6WA - INSTRUMENT CLUSTER W. EXTENDED CONT609 - NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL654 - DAB TUNER698 - AREA-CODE 2 Men mangler; BMW Apps.. OG: 6NF Utvidet musikkgrensesnitt for smartphones 6NR Apps6AL BMW Live ER det mulig å få dette inn nå ? Eller må det være med fra fabrikken. (Noe jeg har blitt fortalt) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Alle F31 har vel NBT(?) om de har navigasjon professional, og der tror jeg det dessverre er slik ja, uten at jeg har så stor kjennskap til NBT-systemet. Det kan hende apps og live er mulig eneste, men 6NF krever kontakt for dette. Det er såklart mulig å bytte til en headunit som har dette, men det er ikke bare bare det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasso1975 Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 OK, vet ikke helt om jeg forstod men.. da kan jeg Ikke få Internett og APPS ettermontert (Oppdatert) til min NAVIPROFF (system).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Det kan hende det er mulig, jeg vet ikke. Anbefaler deg å høre med Bimmer Retrofit eller Bimmer Tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Trenger litt hjelp her, har lest meg litt blind på alle beskrivelser osv. Det jeg lurer på, er om jeg kan montere combox i min bil for å streame musikk via bluetooth? Sykt irriterende å ha bluetooth i bilen, men kun til telefonfunksjoner. Bilen er altså en E92 '08 mod har følgende utstyr: S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Navigation system BusinessS612A BMW ASSIST BMW AssistS616A BMW ONLINE BMW OnlineS633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, BusinessS6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServicesS6ABA STEUERUNG TELESERVICES Control, Teleservices S7SNA NAVI BUSINESS M.HANDYVORB.BLUETOOTH Navi Business/mobile-ph.prep. Bluetooth Slik jeg leser det har jeg cic-mid og kan dermed koble til combox(?). Har lille skjermen og én cd/dvd-inngang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Du har dessverre M-ASK, og må derfor ettermontere CIC for å kunne bruke combox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Du har dessverre M-ASK, og må derfor ettermontere CIC for å kunne bruke combox. Det suger jo litt. Finnes det noe som går an å koble til slik at man kan streame musikk via bluetooth på M-ASK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Det suger jo litt. Finnes det noe som går an å koble til slik at man kan streame musikk via bluetooth på M-ASK? Nei, er vel kun AUX som gjelder på M-ASK. (originalt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Joda, men ikke originalt. Du kan montere sånn Dension-dings uten problem. Eneste ulempen jeg ser med det er vel at du ikke kan være tilkoblet to bluetooth-enheter samtidig(?), slik at den ikke vil virke både på denne og på bilens originale handsfree samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkauG Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Prøver meg her jeg. skulle hatt noe kodet på en e90, helst i Østfold. Men alle på lista har respondert med at de har solgt utstyret. Noen her som kjenner noen eller gjør det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Joda, men ikke originalt. Du kan montere sånn Dension-dings uten problem. Eneste ulempen jeg ser med det er vel at du ikke kan være tilkoblet to bluetooth-enheter samtidig(?), slik at den ikke vil virke både på denne og på bilens originale handsfree samtidig. Hadde helt glemt denne tråden. Takk for tips, skal ta en nærmer kikk på Dension. Er ikke noe problem for min del at man ikke kan være tilkoblet på begge samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Noen som har lest noe mer om NBT til e60 ? Forstod det sånn på en kar eg snakket med at de hadde fått det aller meste til å virke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå