ahj Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Ja, det er fullt mulig. Så jeg kan bare bytte forsterker eller er det noe mer som må gjøres? Trekke kabler eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 Bare til å bytte, men ville nok kodet inn 752 i samme slengen, samt kode om iDrive-enheten til individual audio. Om den "nye" forsterkeren er nyere enn 09/09 må du koble til en jumper mellom to pinner eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Bare til å bytte, men ville nok kodet inn 752 i samme slengen. Da må man vell slette harman fra VO og legge inn 752, eller er det noe annet som må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Bare til å bytte, men ville nok kodet inn 752 i samme slengen, samt kode om iDrive-enheten til individual audio. Om den "nye" forsterkeren er nyere enn 09/09 må du koble til en jumper mellom to pinner eneste. Jumper? dette må du forklare nærmere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 Bare en liten ledningsbit som lasker to pinner sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Bare en liten ledningsbit som lasker to pinner sammen. Okei, da må jeg undersøke dette mer grundig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 Les gjennom denne tråden (krever registrering). Der står det meste. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Les gjennom denne tråden (krever registrering). Der står det meste. Veldig interessant tråd det der, men det står at eldre biler så må man ha en jumper som du snakker om, men bilen min er 2011. Trenger jeg det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 Ah, kom ikke på at du har såpass ny bil. Da skal ikke det være nødvendig nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Ah, kom ikke på at du har såpass ny bil. Da skal ikke det være nødvendig nei. Tusen takk for hjelpen. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallytom Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Heihei godtfolk! Har endelig fått meg en etterlengtet x5.. Meeeen. .. jeg får ikke spilt musikk,bare prata i tlf. Hvordan kan jeg finne ut om jeg har feks Combox som jeg har sett mye snakk om her. Jeg har aux og usb i midtkonsoll og usb i hanskerom. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallytom Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Det er en 2010 facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 22, 2014 Forfatter Share Skrevet August 22, 2014 Combox kom i utgangspunktet i 2011, så da har du nok ikke det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallytom Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Ok, så selv om jeg har 6fl, 6nf så så er det ikke håp? Hvis noen gidder å se på utstyrslista så har bilen finnkode 48771083. må få satt meg inn i detta! Takk for hjelpa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Det er enkelt å sjekke selv, veld CD på iDrive. Så går du på external devices. Får du opp telefonen der får du spilt musikk. Uansett om du har startet noe musikk på tlf skal den dukke opp i menyen når BT er koblet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå