SweetBMW Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Bluetooth og tcu prep ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Må følge med på denne tråden Mye interresant lesestoff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Bluetooth og tcu prep ser det ut som Men jeg har bluetooth..... Hva er tcu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 TCU er bluetooth-modul som inneholder BMW assist, SOS og de funksjonene der SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Noen i Trondheimsområdet som kan kode litt E60? Skulle gjerne ha aktivert MP3 og litt snacks for å få inn en Dension gateway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Er dette en grei pris for CIC? LINK Har M-ASK i min E92 og kunne tenkt meg å streame musikk via bluetooth. Så det er enten dette settet + combox eller Dension som havner på rundt 4000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 Ingen upris det. Prøv å få med en som har ny nok software til at combox støttes eneste (godt mulig denne har det, jeg har ikke lest), da det er litt styr å oppdatere dette etterpå. Ellers kan du jo også vurdere NBT (det som er vanlig på dagens modeller). Litt dyrere deler og hakket verre å montere, men til gjengjeld slipper du combox da denne er innebygget (dessverre koster aktiveringsmodulen nesten det samme...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Hvordan er det å montere NBT da? Må man flytte over skjermen i originalt hus? Sinnsykt irriterende å ha bluetooth modul i bilen, men som bare støtter samtaler fra mobil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 Ja. I tillegg må man jukse det litt til med fester og slikt. Det enkleste er uten tvil CIC, det kommer litt an på interessen, og hvor mye du vil styre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 I min 2013 F31 har jeg 6,5" skjerm u/navi, BT m/tlf og media, snap-in-adapter i midtkonsoll(gir adapteren noen fordeler utover vanlig BT-tilkobling?). Hva blir enkleste og billigste måte for meg å få retrofitt navi? Behøver jeg å bytte skjerm dersom jeg går for business navi? Ca. totalpris ink. montering hos verksted? Jeg har forsøkt å lese meg opp på dette, men har ikke kommet frem til svaret :/ På forhånd, takk! Kvakkster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 Vanskelig å si en eksakt pris, men problemet vil være å finne et verksted som gjør slikt. Delene vil jeg anta kommer på rundt en 8-12000,- alt ettersom. Ville ikke vurdert noe annet enn professional, men vil tro skjermen kan brukes ja. Det er uansett "vanskelig" å kjøpe et sett uten skjerm, så spørs om det blir noe billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Kommer og går litt den feilmeldingen, akkurat nå funker den igjen. Starta i går og bilen er gørrskitten, men feilen ligger vel i pdc moduler og ikke følerene? Siden den kommer og går kan det være dårlig kontakt bare ? Eller er det en kjent feil? Bilen er en BMW x5 e70 CCC software Endret Desember 1, 2014 av Dirty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Er nok en føler som kødder, har samme på min. Hvis du slår på PDC, så tar du en runde og hører på sensorene. Den som IKKE lager en tikkelyd når du holder øret over den - er den som er gåen. Dirty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Takk, da tester jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe61lci Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Kanskje ikke rett sted å spørre men finnes det noen som installerer cic i e61 lci med navi busines fra før? Noen på forumet som tar på seg dette? Vil alt fungere? Er jo annen grafikk på dekktryksmålere, serviceintervall osv? Har ikke combox fra før heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå