danskiii Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Ikke åpnet å sjekka nei. Regner med ting som er originalt fungerer som det skal... Men om e kan få combox til 1500,- så...... Ja det burde jo det, men om noen har hatt det oppe før deg og glemt den, ikke festet den skikkelig osv. enkelt å sjekke tenkte jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_EA Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 (endret) Ja det burde jo det, men om noen har hatt det oppe før deg og glemt den, ikke festet den skikkelig osv. enkelt å sjekke tenkte jeg bare Godt poeng Endret Mai 2, 2015 av John_EA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 (endret) Godt poeng En liten guide til hvordan åpne opp å sjekke? Hvilken bil har du først og fremst? =) Endret Mai 2, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John_EA Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 E81 '09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Da kan du bruke guiden min på CIC retrofit. bare bla til side 7https://drive.google.com/folderview?id=0B_6JOLPUx7c7SEY3TXlMVzZrWkk&usp=sharing John_EA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Noe som har en oversikt over dem ulike Fakra kontaktene bak på CIC unitene med integrert DAB? JEg husker ikke konfigurasjonen på kontaktene, men det er en kontakt i mellom den sorte (FM) og den grønne, det er denne som man kobler DAB antenne til. Jeg er lurer på fargen på kontakten til DAB antennen, noen som vet evt. har et bilde? Jeg er bortreist på jobb og har ingen mulighet for sjekke dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenMon Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Hei Jeg har en 05 e61 som Idrive lever sitt eget liv på. Den slår seg av og på, radio virker tidvis, navigasjon virker ikke og det gjør heller ikke handsfree. Hva kan jeg gjøre for å få dette fikset? Mvh Ubrukelig skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Noe som har en oversikt over dem ulike Fakra kontaktene bak på CIC unitene med integrert DAB? JEg husker ikke konfigurasjonen på kontaktene, men det er en kontakt i mellom den sorte (FM) og den grønne, det er denne som man kobler DAB antenne til. Jeg er lurer på fargen på kontakten til DAB antennen, noen som vet evt. har et bilde? Jeg er bortreist på jobb og har ingen mulighet for sjekke dette selv. 1. skjerm 2. USB-kontakt i hanskerom 3. Ethernet 8. GPS 9. DAB 10. DAB 11. FM-antenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Mange takk, AWT. Dette løste min gåte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrisbanden Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg min første BMW, en E60 520da 2008 modell, facelift modell. Jeg trodde alle E6x hadde navi som standard men der tok jeg feil.. Jeg har følgende utstyr på min: Code Standard EquipmentS2SBA 242 BMW LA wheel, star spoke 242S346A Chrome Line exterieurS4BXA high-gloss, greyS4CGA "satin-silber" mattS520A Fog lightsS530A Air conditioningS548A Kilometer-calibrated speedometerS851A Language version German Code Optional EquipmentS1CAA Selection of COP relevant vehiclesS1CBA CO2 packageS1CCA Auto start/stop functionS1CDA Brake Energy RegenerationS205A Automatic transmissionS230A Extra package, EU-specificS255A Airbag Sports leather steering wheelS2PAA Lug bolt retainerS3ATA Roof rail, aluminum, satin finishS3XLA X LineS403A Glass roof, electricalS428A Warning triangle and first aid kitS431A Interior mirror with automatic-dipS442A Cup holderS494A Seat heating driver/passengerS502A Headlight cleaning systemS507A Park Distance Control (PDC), rearS508A Park Distance Control (PDC)S521A Rain sensorS522A Xenon LightS534A Automatic air conditioningS544A Cruise control with brake functionS661A Radio BMW Business (C43)S698A Area-Code 2 for DVDL801A National Version GermanyS842A Cold-climate versionS843A Power reductionS850A Additional Export tank fillingS863A Retailer Directory EuropeS879A On-board vehicle literature GermanS885A On-board vehicle literature SwedishS8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 kmS8S8A Country-specific nav. system supplyS8SAA Navigation access request,country-spec.S8SCA Telematics access request,country-spec.S8SPA Control unit COPS8TKAPassive pedestrian protection Så da må jeg bare spørre rett ut for nå har jeg lest de første 30 sidene av denne tråden og jeg blir ikke klokere. Hva må til for at jeg skal få navi og bluetooth funksjonalitet i bilen? Er bilen min forberedt for noen ting som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Det meste står egentig ganske greit forklart, men ting avhenger litt i forhold til hvilken navigasjonstype du ønsker. Når man først mangler navigsjon er det ikke vits, i mine øyne, å gå for noe annet enn CIC (evt. NBT). Her må du i så fall kjøpe unit, kontroller, skjerm, GPS-antenne, navigasjonsaktivering og så videre. For bluetooth må du kjøpe modul for dette, og strekke kabler for mikrofon, fiberoptikk og så videre. Har du ikke "peiling" på slike ting bør du få noen til å gjøre jobben for deg, men ikke forvent at dette er gratis, ei heller at det er "tomtom-pris". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Som Saltkjelen sa. Men send meg eller han en PM så kan vi alltids ordne noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 (endret) Nå har jeg endelig funnet meg en e91, 2009 modell med navipro (CIC), hifi og cd veksler, usb og aux også selvfølgelig. Kan jeg få montert combox? Hva koster det gjerne for BMW å montere dette? Må jeg fjerne cd veksler for å montere dab enhet? Noe jeg kommer til å gjøre etter hvert. Når det gjelder antenne til dab, er det bare å glemme å få montere en dab finne på taket? Må man ha den lille antenna i vinduet? Endret Mai 15, 2015 av Gorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 (endret) For BMW å montere må du ha 2011 modell for combox pga programmet de bruker. Vrrste fall hvis du har for ny softwsre så må du ha fsc kode og og da er BMW litt vriene. Bedre å bruke en av oss her inne for å montere. Jeg og Saltkjelen her inne driver med dette. mye billigere og. Endret Mai 17, 2015 av SweetBMW f1-gubben reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Takk for svar Hadde jeg ikke bodd så langt unna (Bodø) hadde det vært aktuelt å få hjelp av dere. Tror jeg satser på en Dension Gateway 500S BT/DAB (MOST). SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå