Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Ledninger er ikke vanskelig å få tak i, men du får nok ikke tak i et ferdig ledningsnett. Ledninger beregnet for bilbruk får man kjøpt flere steder, og så er det bare å kjøpe kabler i riktig størrelse. Du kan bruke 0,5mm ledninger for mikrofon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke kjøpt ledningen til bluetooth-antennen løst fra BMW-systemet, men denne har standard tilkoblinger, så det er bare til å kjøpe fra f.eks. eBay, ellers er det sol Saltkjelen skriver. Biltema har ledninger de, og om du vil ha i mer korrekte farger har jeg litt liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen "dummy"-hull der (noen riller på hver side av panelet)? Det har jeg på min, men til gjengjeld har ikke jeg takluke da.

 

Du bør også bestille kontakt til mikrofonen i samme slengen, samt en 5-10 tilkoblingspinner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, mitt deksel er helt annerledes, og i sort plast.

 

Det er mulig å skjære ut til mikrofon, men det peneste er nok et nytt deksel ja. Ser ser forøvrig ut som om Koed har et brukt liggende (om jeg tastet riktig delenummer (51447897582)), så det kan jo være en tanke.

 

Kontakten har delenummer 61138377072 og pinnene 61138369700 (det er mulig jeg har begge deler liggende forøvrig, men de koster ikke så mange kronene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan denne funke til CIC, e91 2009 modell?

 

http://www.dension.com/products/dab-solutions/dabu

 

Ikke sett denne før, hvis den funker så er det jo veldig plug and play! Har vurdert lenge Gateway 500S, men er relativt kostbart og ikke så enkelt å montere

 

Kan jeg spille av mp3 filer fra minnepenn? Er visstnok kriteriet for at det skal fungere

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 6FLA i utstyrslista. USB i midtkonsoll

 

Skal teste med usb-stikk. Hadde vært meget kjekt med så rimelig dab+ oppgradering

 

Funket bra med usb stikken. Men det er begrenset til .mp3 opptil 320 kbps?

 

Har du montert antenne i vinduet? Finnes det en guide på montering av dette vil jeg gjerne se :)

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...