Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Nei, her blingset jeg noe voldsomt. Selvfølgelig er modulen (og følgelig fiberoptikk) allerede på plass når man har 6FL. Beklager! awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Takker, og husker jeg riktig at ledninger ikke var enkle å få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Ledninger er ikke vanskelig å få tak i, men du får nok ikke tak i et ferdig ledningsnett. Ledninger beregnet for bilbruk får man kjøpt flere steder, og så er det bare å kjøpe kabler i riktig størrelse. Du kan bruke 0,5mm ledninger for mikrofon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Man får ikke kjøpt ledningen til bluetooth-antennen løst fra BMW-systemet, men denne har standard tilkoblinger, så det er bare til å kjøpe fra f.eks. eBay, ellers er det sol Saltkjelen skriver. Biltema har ledninger de, og om du vil ha i mer korrekte farger har jeg litt liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Flott, tar gjerne imot tilbudet. Blir å bestille antenne og mikrofon straks. Må vel ha nytt panel i taket og, da mitt bare har hull til taklukebryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Har du ingen "dummy"-hull der (noen riller på hver side av panelet)? Det har jeg på min, men til gjengjeld har ikke jeg takluke da. Du bør også bestille kontakt til mikrofonen i samme slengen, samt en 5-10 tilkoblingspinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 ingen dummyhull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Har du bilde av panelet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Slik ser det ut Forresten, er det slik kontakten skal se ut? Eller nr 1 her? En av disse som er rette pinne? Endret Desember 4, 2015 av Weltzin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Ah, mitt deksel er helt annerledes, og i sort plast. Det er mulig å skjære ut til mikrofon, men det peneste er nok et nytt deksel ja. Ser ser forøvrig ut som om Koed har et brukt liggende (om jeg tastet riktig delenummer (51447897582)), så det kan jo være en tanke. Kontakten har delenummer 61138377072 og pinnene 61138369700 (det er mulig jeg har begge deler liggende forøvrig, men de koster ikke så mange kronene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Bestiller bare kontakter, de var ikke så dyre så går greit. Og så var det å finne rett deksel. Mulig det blir et brukt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Du må sikkert ha to stk. av nr. 13 også, da man ikke får deksel med bare to hull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 (endret) Kan denne funke til CIC, e91 2009 modell? http://www.dension.com/products/dab-solutions/dabu Ikke sett denne før, hvis den funker så er det jo veldig plug and play! Har vurdert lenge Gateway 500S, men er relativt kostbart og ikke så enkelt å montere Kan jeg spille av mp3 filer fra minnepenn? Er visstnok kriteriet for at det skal fungere Endret Desember 18, 2015 av Gorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2015 Det er ikke CIC som avgjør om denne funker eller ikke, men om du har utstyrskode 6FL (USB-kontakt i midtkonsoll). Ut fra tråden om bilen din har du dette. Se forøvrig her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 (endret) Har 6FLA i utstyrslista. USB i midtkonsoll Skal teste med usb-stikk. Hadde vært meget kjekt med så rimelig dab+ oppgradering Funket bra med usb stikken. Men det er begrenset til .mp3 opptil 320 kbps? Har du montert antenne i vinduet? Finnes det en guide på montering av dette vil jeg gjerne se Endret Desember 18, 2015 av Gorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå