320Schanke Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Helrått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Fått lagt gul folie på frontlyktene + montert en 12" hertz bandpass kasse med rør rett opp i hatthylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Tøft!! Hvordan er finishen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Har jo blitt drit tøff denna her:) Ble rått med gul film og plastidippen. Eneste jeg ikke liker er lyktesenkerne men når resten av bilen er så digg så tåler jeg at andre har annen smak enn meg:) Og godt er det så slipper alle og ha lik bil hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Ble jo faktisk veldig stilig. Men ta av lyktelistene og knekk dem i to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Takk folkens næ øyelokka blir på finishen er OK , ikke karra meg til å ta et par strøk til enda prøvd å vaske me høytrykk, både turbodyse og varm steam, dippen tar ikke noe skade av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Ble bra med plastidip, men som sagt over her, få av de heslige lyktesenkerne. Ser ut som bilen er søvnig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Hehe så aalt for våken ut :s har prøvd uten, syns ikke noe om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shamma Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 måtte du ha mye plasti dip for å lakkere bilen?,brukte du mange lag ?lakkerte du i lakkboks eller i garasje els ? vurderer å dippe min e39 touring så trenger litt tips takk på forhond :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Ser bra ut! Noe info om hvor du kjøpte osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Fin bil og plastdippen ser meget bra ut, men det gjør ikke øyelokkene (ikke tøft og bilen ser bare søvnig ut). Jeg har et par-tre spørsmål: Synes riper og stenslag igjennom en overflate som er plastdippet eller jevner dippen til en viss grad dette ut? Kan man reparere en overflate som er plastdippet f.eks hvis man får en ripe? Tåler plastdippen alminnelig bilvask i maskin?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyoy Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Hehe øyelokka er ikke vits å krangle på lakket bilen i garasjen til min far, brukt bare en liten vifteovn for å ha ok tempratur. Dekker endel riper å bungler men ikke ALT såklart, ser ingen merker etter steinsprang Kjøpte på www.dipit.se , brukte ca 10l ferdiblandet, men bør ha et par tykkere lag til syns jeg Vasker selv med høytrykk og svamp, funker gull det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleand14 Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 ble bra det ! helt eni med lyktesenker'ne ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Jeg synes det er tøft at noen fortsatt bruker øyelokk og står ved sitt valg selv om få andre liker det. Men Volk Rays klistremerker på replikafelger? Det synes jeg IKKE er tøft Forøvrig synes jeg den var penere uten gulfilm på hovedlyktene Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå