Kvasi Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Så faktisk hele programmet, og jeg er overbevist om at det gjorde livet mitt fem år kortere. Det måå være det mest krampaktige mislykka forsøket jeg har sett. Blir det en sesong to, i dont think so.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Ikke noe ukjent fenomen på audi/vw at låsene fryser rundt null og fuktig. Går over når den har gått litt og fått litt varme. Teit konstruksjon inne i låsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Så bare 1 minutt i starten og spolte frem til de 4-5 siste hvor de gikk over og viste bilen. Ikke noe jeg kommer til å følge med på og ikke synes jeg noe om stylingen. Men sålenge de gleder andre så må de bare få holde på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Konge program Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Så første episoden nå, programlederne og bilen var skikkelig jall, bilen var ikke gjennomført engang, flau over og være nordmann...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Utrolig glorete og barnslig tv-program. Spolte bare igjennom kun for å se på hvordan slutt resultatet ble, og jeg ble kvalm Også er det med å gjennomføre ting, med stil som f.eks den amerikanske versjonen, men dette vare bare sorgen. Bra at eieren av bilen ble fornøyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Fyfaan, artig underholdning! men glad det ikke er min bil! Må foresten skaffe meg lignende luftfilter som er så effektivt at jeg trenger å oppgradere bremsene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Jeg likte den delen hvor de fortalte om at de hadde montert åpent luftfilter som gav mer effekt. Siden den hadde fått så mye effekt, måtte den ha større bremser. EBC gateklosser og noen skiver som ikke kommer til å holde på driftstemp ved veikjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 leste at bilen hadde blitt observert bakpå en falken bil for en stund siden! Har bulkefrøkna vært utpå igjen tro? Ble det voldsomme luftfilteret for mye effekt kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Kunne alltids vært værre. Men et av problemene mine med denne serien (samme som originalen forøvrig) er at de plukker ut de som ikke bryr seg om bilen sin. "Her har jeg brekksladda inn i et gjerde", "Finner sikkert en burger baki her"... Da koster vi på mange tusen og lar det stå til. Selv likte jeg ikke sluttresultatet, men hvis frøkna ble fornøyd er vel det hele poenget. Folka var sånn passe tafatte, dekk/felg-typen virket ganske vettug. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Ja er litt pussig, men samtidig så vil nok ikke en entusiast la forfallet gå så langt som det gjør for bilene i denne serien. Blir jo bedre tv jo værre bilen er i utgangspunktet... De fleste som er med har jo ekstremt lite skruferdigheter og/eller penger og lar det bare forfalle til de til slutt sitter igjen med en balje med møkk... Blir jo ikke bra TV av å sette mtech på en "strøken" standard E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Da måtte det vært kompensert med lilla leopard-interiør i plysj! Haha. Det eneste jeg tenkte når jeg fikk se resultatet, var "Hvorfor kunne de ikke heller laget en Norsk versjon av Overhauling?" Men men. Er nå som dere sier, at eieren skal bli fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Synes det kunne faktisk ha blitt mye værre enn de ble! Selvom jeg skal inrømme at dama mente 190´n min kunne trengt å være der, noe jeg fast bestemt mente var rein blasfemi!! Den skal se like shabby som før, bare med 3 liter m103 oppi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Rakk ikke å se den :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 http://www.viasat4play.no/play/271414 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå