Gå til innhold

Pimp My Ride Norge!

Janthomas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig glorete og barnslig tv-program. Spolte bare igjennom kun for å se på hvordan slutt resultatet ble, og jeg ble kvalm :mrgreen:

Også er det med å gjennomføre ting, med stil som f.eks den amerikanske versjonen, men dette vare bare sorgen.

Bra at eieren av bilen ble fornøyd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den delen hvor de fortalte om at de hadde montert åpent luftfilter som gav mer effekt. Siden den hadde fått så mye effekt, måtte den ha større bremser. EBC gateklosser og noen skiver som ikke kommer til å holde på driftstemp ved veikjøring. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne alltids vært værre. Men et av problemene mine med denne serien (samme som originalen forøvrig) er at de plukker ut de som ikke bryr seg om bilen sin. "Her har jeg brekksladda inn i et gjerde", "Finner sikkert en burger baki her"... Da koster vi på mange tusen og lar det stå til.

Selv likte jeg ikke sluttresultatet, men hvis frøkna ble fornøyd er vel det hele poenget. Folka var sånn passe tafatte, dekk/felg-typen virket ganske vettug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er litt pussig, men samtidig så vil nok ikke en entusiast la forfallet gå så langt som det gjør for bilene i denne serien. Blir jo bedre tv jo værre bilen er i utgangspunktet... De fleste som er med har jo ekstremt lite skruferdigheter og/eller penger og lar det bare forfalle til de til slutt sitter igjen med en balje med møkk...

Blir jo ikke bra TV av å sette mtech på en "strøken" standard E46 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte det vært kompensert med lilla leopard-interiør i plysj! Haha.

Det eneste jeg tenkte når jeg fikk se resultatet, var "Hvorfor kunne de ikke heller laget en Norsk versjon av Overhauling?"

Men men. Er nå som dere sier, at eieren skal bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det kunne faktisk ha blitt mye værre enn de ble! Selvom jeg skal inrømme at dama mente 190´n min kunne trengt å være der, noe jeg fast bestemt mente var rein blasfemi!! Den skal se like shabby som før, bare med 3 liter m103 oppi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...