Walkabout Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Halla. hvor fikk du tak i SideSpeila (Sport) har lett etter slike til min E60 men har ikke Funnet dem enda verken hos Koed eller GS Søk på eBay på "M5 mirror E60" så dukker det opp masse. Husk å få riktig modell, er vel et skille rundt 2007 på festeanordningen! Har du ikke lyspakke på bilen din så må det forresten strekkes ledning, men det er ikke store jobben såvidt jeg vet. God kvalitet på disse og rimelig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Festene er like på alle speil, men det er forskjell på før og etter 2006-modeller når det kommer til tilkobling. På 2006-modeller og nyere må det forøvrig fjernes en ledning om man ønsker å ettermontere lys under speilene. Ellers vil jeg anbefale originale M5-speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Festene er like på alle speil, men det er forskjell på før og etter 2006-modeller når det kommer til tilkobling. På 2006-modeller og nyere må det forøvrig fjernes en ledning om man ønsker å ettermontere lys under speilene. Ellers vil jeg anbefale originale M5-speil. Hehe, sånn var det ja. Flaks at jeg klarte å bestille riktig til min da Originale M5-speil er selvsagt de tøffeste, men begrenset hvor mye en gidder å legge ned i en så "gammel" bil (som min i alle fall), pluss at disse koster vel omtrent 10% av M5-speilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 min er en Slutten av desember 06 mod, med Lys på undersiden av speilene hvis det var det dere mente med "lyspakke" men blir nok å søke litt rundt på Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Festene er like på alle speil, men det er forskjell på før og etter 2006-modeller når det kommer til tilkobling. På 2006-modeller og nyere må det forøvrig fjernes en ledning om man ønsker å ettermontere lys under speilene. Ellers vil jeg anbefale originale M5-speil. hehe, finner ingen uorginale som jeg syns er fine, så må nok bli orginale om jeg skal ha m5 speil selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 hehe, finner ingen uorginale som jeg syns er fine, så må nok bli orginale om jeg skal ha m5 speil selv Kommer det tråd på nybilen snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Kommer det tråd på nybilen snart? Kommer til våren, nå er den så skitten og med ekkelt små felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Mars kan vell regnes som vår måned, nå vil vi se tråd på ny bilen din!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Er denne solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Mars kan vell regnes som vår måned, nå vil vi se tråd på ny bilen din!!!!!!!! Hehe, jeg venter enda på sommerfelgene, den ser så stusselig ut nå på 17" at jeg ikke tør å ta bilder engang Kommer så fort det er tatt en vårshine og nye felgene er på. Men med dette været kan det nok fort gå 3-4 uker Er denne solgt? Neida, har denne enda, men det er mest min søster som bruker den for tiden. Beholder den nok et år til Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Fortsatt strøken denne, når kommer ny bilen inn på forumet a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Fortsatt strøken denne, når kommer ny bilen inn på forumet a ? Takk for det! Leverer masteroppgaven på fredag, så etter det får jeg endelig tid til å lage tråd og ta noen bilder. Coretrax reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianGoose Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Fantastisk bil og regner med at den nye ikke er så verst Et spørsmål. Henter sommerfelger makan til dine og lurer litt på innpresset. Disse er ET17 og bilen er vel ET20? Vil felgene da gå utenfor kanten eller vil det flushe jevnt? Hva er innpresset på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Fantastisk bil og regner med at den nye ikke er så verst Et spørsmål. Henter sommerfelger makan til dine og lurer litt på innpresset. Disse er ET17 og bilen er vel ET20? Vil felgene da gå utenfor kanten eller vil det flushe jevnt? Hva er innpresset på felgene dine? Tusen takk for det! Hvis jeg husker riktig, så er innpresset på mine felger ET20, da det er kopifelger og ikke originale M5-felger. Jeg har på 10mm spacere både foran og bak, foran er det helt flush, men kunne nok gått for 12-15mm bak dersom det skulle vært helt flush. Så dersom du vil de skal være helt flush så kan du nok beregne å kjøpe noen spacere. Jeg kjører H&R og er veldig fornøyd med kvaliteten på disse spacerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Pen bil! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå