Gå til innhold

Min Alpinhvite F11. Nye bilder tatt av E.H.D s.14


m-blå
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker til alle! Har i grunnen ingen annen plan foreløpig, en at jeg må finne meg felger til sommeren. Tråler nettet og lurer på hva jeg skal finne på.

Har lyst på 20" for utseendet sin del, men kommer kanskje til og gå for 19" pga. våre

"flotte" veier. Time will show :shock:

18" som står på, skal brukes til vinterdekk.

Nå kjører jeg 21" på sommeren og 19" på vinterstid, og jeg kan med hånden på hjertet love deg at bilen håndterer begge disse størrelsene eksemplarisk. 21" med 255/30-21" kjennes faktisk ikke stivt ut i det hele tatt, selv på dårlige nord-norske veier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig vogn! Med F11 har BMW endelig laget en pen stasjonsvogn - og med M-pakke i hvitt blir det enda bedre :)

Var forresten "nyttårs-sjåfør" med en F10 520dA i går - fantastisk god å kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få gratulere med knallfin F11. Ser du har lagt ut bildene jeg tok.

Så meget bra, og alcantara interiøret så utrolig tøft ut i virkeligheten. :clap:

Er spent på hvilke sommerfelger som kommer på den. :wink:

Takker og tusen takk for bildene! :D

Er og spent på hvilke "sommertøfler" det blir. Sliter mellom fornuft og utseende (19" eller 20")

Var og hørte på pris på originale 20" F10 M5 felger, det blir ihvertfall ikke aktuelt. Kostet skjorta og mer til!

Gratulerer med strøken kjerre! Har F10 selv 520d msport og regner med du kommer til å bli veldig fornøyd med denne.

Hva ble prisen på originale 20" M5 felger om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok "bare" en 520d. Staten får ta skylda for at det ikke ble større motor.

Når det gjelder størrelse på felgene har jeg en dårlig erfaring fra tur over Haukelifjell med hele familien i bilen og 19" dekk/felg. Traff ett lite hull og resultatet var 2 ødelagte felger og spolert tur.

Men 19" på denne har jo litt mer gummi(større rulleomkrets) enn jeg hadde på E61`en.

Tror nok og at bilen fint takler 20" og fremdeles er fin og kjøre.

Men det er det og kjøre fjelloverganger i litt fart uten og være redd for felghavari.

20" originale F10 M5 felgene fikk jeg pris på ca. 80.000kr! :roll: De er smidde.

Har funnet noen kopifelger i 8,5 og 9,5 X 19" med ET35 og ET38mm.

De vil fylle godt ut i hjulbuen bak.

Tror dere dette hadde vært noe? Ser ihvertfall flotte ut, men er litt redd for kvaliteten.

Her er bilde av dem i 19", og bilde nedenfor er de originale på en M5:

x4nzha5i1rllf2cd13fy.jpg

nfdmzurye3qcgixheged.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, disse felgene var passe tøffe og passet fint til F10-en på bildet. Ellers kjenner jeg meg godt igjen i det du sier om dårlige veier over Haukeli; på tur fra Sørlandet via Vest-Telemark over Haukeli mot Bergen er jeg veldig glad for å ikke ha større enn 17" med 245/45 på vår fullpakkede E61... [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...