507 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Blir nok ingen replica felger på min bil. Har prøvd det tidligere med dårlig erfaring.Fant i dag ut at mine 19" 408M felger er kun 11,4 kg. mot 19" 351M som er 14,5 kg. En stor fordel med så lav uavfjæret vekt som muligt. Varmer hjertet å høre noen si de ordene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Blir nok ingen replica felger på min bil. Har prøvd det tidligere med dårlig erfaring.Fant i dag ut at mine 19" 408M felger er kun 11,4 kg. mot 19" 351M som er 14,5 kg. En stor fordel med så lav uavfjæret vekt som muligt. Akkurat det med replica felger er jeg helt enig med deg. Må si etter å ha kjørt med de originale 18" en halv sesong så er jeg lite lysten på å risikere den komforten jeg har med originalfelgene og kanskje ende opp med noe som på et eller annet tidspunkt/fart begynner og vibrere osv. Har hatt bilen min oppe i 210 km/t og den er fjellstabil. vet dette ikke er enormt fort med tanke på hva den sikkert klarer, men er fort nok på norske veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 For en perle, sikler mer og mer på F10 / F11 jeg nå, ja..... Definitivt blir det min neste bil! Nyt den nydelige, flott utstyrte touringen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Blir nok ingen replica felger på min bil. Har prøvd det tidligere med dårlig erfaring.Fant i dag ut at mine 19" 408M felger er kun 11,4 kg. mot 19" 351M som er 14,5 kg. En stor fordel med så lav uavfjæret vekt som muligt. Kan ikke klage på vekten på de 408M felgene. Antar at du har veid de selv, men hvordan vet du at 351M veier 14,5 kg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Blir nok ingen replica felger på min bil. Har prøvd det tidligere med dårlig erfaring.Fant i dag ut at mine 19" 408M felger er kun 11,4 kg. mot 19" 351M som er 14,5 kg. En stor fordel med så lav uavfjæret vekt som muligt. Kan ikke klage på vekten på de 408M felgene. Antar at du har veid de selv, men hvordan vet du at 351M veier 14,5 kg? Har ikke veid dem, men bruker denne siden her: http://felgenkatalog.auto-treff.com/ Her står omtrent alle originale BMW felger med bredde,innpress og vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Har ikke veid dem, men bruker denne siden her: http://felgenkatalog.auto-treff.com/Her står omtrent alle originale BMW felger med bredde,innpress og vekt. Kjenner til den siden ja, men vet ikke helt om jeg stoler på de vektene de oppgir, men du kan jo veide de nye felgene dine og sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Var ute nå og veide med en digital bagasjevekt vi har. Den viste 11,2 kg. Så det stemmer nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Da har fått montert dekk på 408M felgene. Conti sportcontact 5 i 255/40-19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 har hatt min e39 540ia i 251km/t med bbs lm replica felger.... lå helt fjellstøtt på veien... null problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Så bra ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Perfekt................for vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Ser meget bra ut. Blir aldri feil med originalfelger på en BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Nyyydelig denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Disse er vel lik di som man kan få med m-sport pakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Synes dette ble optimalt når du bare skulle ha 19". Er dekkene noe tess eller? Disse er vel lik di som man kan få med m-sport pakken? Nei, de er jo ikke like de som du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå