Gå til innhold

Harry Klein


Anbefalte innlegg

Ur-modell, bygd hos Karmann, spoilerløs, Michelin X Ballongdekk på BBS Mahle, Resedagrün og med et alldeles herlig grønt interiør i en blanding av skinn og velour.

Vurdert dithen at det er en original "urørt" bil, bortsett fra en opplakkering. Produsert i Juli 1977 og den første eieren, en fransk lege, passet på å få med 4 elektriske ruter med grønntonet glass, nakkestøtter i baksetet og jammen tror jeg bilen har airconditioning(det var noen rør og kolber mer enn det som er vanlig). Jeg får ta en titt i morgen.........Jeg vil komme tilbake til hva denne bilen trenger av stell, kanskje ikke stort, men velger å legge den i prosjekttråden.

Spanderer et kjapt bilde...

001-19.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har Harry blitt kjørt ut av garasjen for et par bilder. Svarte stålfelger har vel aldri vært noen fryd for øyet, men det får vi tåle.

014-17.jpg

Bagasjerommet er i orden, men det mangler et sidedeksel på venstre side, det skal vi få fikset. Et nytt teppe skal også finne veien til bagasjerommet, slik at reiseveskene ikke blir smudsete.

009-16.jpg

Karmann Karosserie-plaketten står i døråpningen med en klar melding om at dette er produkt produsert i Western Germany

010-18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig eksemplar av de første E24en :D Disse bilene har noen helt fantastiske linjer og ser rett og slett griseråe ut, virkelig verd å ta vare på og holde orginal.

Ser ut som du har fått ett ganske så strøkent eksemplar også, ta godt var på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra og være en av de hippeste og mest trendy fargene under 70-tallet, til å bli regnet som direkte usmaklig og heslig etter dagens norm, utstråler interiøret sin helt spesielle karakter.

Jeg ser for meg at det var den motebevisste storsjarmøren med sans for det siste innen musikk, klær og design, som også var outrert nok til å velge en slik grell fargekombinasjon på interiøret i sin nye bil.

006-21.jpg

Interiøret er grønnere i virkeligheten!

Godt materialvalg i lær og vevet velour ser ut til å være svært slitesterkt. Teppet er en slags blanding av brunt og grønt og er ikke mye vakkert, men sånn skulle det være for de hippeste på 70-tallet, og det er mer enn godt nok for meg. Ingen av dagens ungdommer vil bli sett i noe sånt, vil de vel?

026-14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! Ser ut som vi har to søsterbiler her nesten, min er produsert et år før(07/76), men samme fargekombinasjoner og utstyr innvendig :)

2282_131149370340_801705340_6020770_7469_n.jpg

Ettermonterte belter baki..

2282_131149365340_801705340_6020769_7223_n.jpg

6220_232906760340_801705340_8217833_2705412_n.jpg

Får ønske deg velkommen i preface E24 klubben :)

Min har 4x el + bruntonede ruter og nakkestøtter bak. Har du takluke?

Er en 630CS med Solex gasser(e) i bilen din? Min har vært det, men byttet til en M90B28 i senere tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...