Tzunami Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Siden vi har "snadder for øyet..."-tråden for ting som er snasent, så stjeler jeg en ide fra et annet forum med du gjør det helt feil-tråd!Finnes nok minst like mange "du gjør det feil"-biler som "du gjør det riktig"-biler, så fyr løs med det dere har!Kan starte med noen selv: Moderatoredit[Kjennern]: Vi ønsker ikke at denne tråden skal bli en "mobbe" eller "henge ut personer" tråd slik den har en tendens til nå.Så fra og med i dag 18.11.2014 så skal det ikke linkes til salgs annonser der man henger ut andre personer. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 MÅ bare følge med her, er så utrolig mye dumt ute og ruller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh93 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Hahah! Mange har veldig rare ideer gående rundt oppe i hodene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Den Lada stv,a var jo så stygg at den var kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Vet ikke helt om jeg skjønte tråden. Om man gjør det feil i som om at man er dum, eller at utseende er mindre pent? Jeg poster et eksempel av begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 I hovedsak bilder av biler som er "mindre pene", blir en motsatt av "snadder for øyet..." hvis du skjønner;) men jeg la jo ut begge delene jeg også, og det er mye som kan passe inn her, så bare å legge ut akkurat det du føler for skal inn her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Haha fy faen så mye støøgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 fant et par bilder selv på det lille internettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 denne siste var jo nesten litt tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Her må jeg følge med Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå