Bimmer fan Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51435943 Endret September 5, 2014 av awt Endret til en fungerende URL. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51435943 Her får du en av Norges peneste og best vedlikeholdte originale norske M5 tilslags. Entusiasteid og passet på. Kom gjerne å se på den så skjønner du hva jeg mener. Alle som synes 580 hk BMW høres gøy ut bør vurdere en prøvetur. :lol: Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Får bare 404 jeg? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Får bare 404 jeg? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Det er nok fordi du ikke har "lufting" i skjermene foran, klistra på kompressor merket under,og carbon panser med riller + stooor spoiler bak som bidrar til et ENORMT marktrykk Shattered og Torolav933 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Hm, tenker det var internett som reddet nattesøvnen med den 404 gitt.. Hehe.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Hm, tenker det var internett som reddet nattesøvnen med den 404 gitt.. Hehe.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk AWT er sprek og ordner linker før man får snudd seg - gammelt jungeltelegraford Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Hm, tenker det var internett som reddet nattesøvnen med den 404 gitt.. Hehe.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Dagens største fail!! haha nå skjønnte jeg hva du mente mropedal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Hehe Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51435943 Dette er samme personen som hadde den lyseblå E60 M5'en med kompressor tilsalgs for en liten stund siden. Lå ute for 500 og noe tusen og var da den billigste E60 M5'en på finn. Den var også "jazzet opp" med diverse jalla styling her og der. Den havnet omsider her i nabolaget for en stund tilbake. Kjenner den nye eieren av E60'en. Det første han gjorde etter å ha fått bilen hjem, var å demontere det som var påklistra jalla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Dette er samme personen som hadde den lyseblå E60 M5'en med kompressor tilsalgs for en liten stund siden. Lå ute for 500 og noe tusen og var da den billigste E60 M5'en på finn. Den var også "jazzet opp" med diverse jalla styling her og der. Den havnet omsider her i nabolaget for en stund tilbake. Kjenner den nye eieren av E60'en. Det første han gjorde etter å ha fått bilen hjem, var å demontere det som var påklistra jalla.. Høres ut som en klok mann!!! Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Får bare 404 jeg? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Det er nok fordi du ikke har "lufting" i skjermene foran, klistra på kompressor merket under,og carbon panser med riller + stooor spoiler bak som bidrar til et ENORMT marktrykk haha wait what? Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Hva? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 haha wait what? Annonsen var nede i natt fikk bare "404" beskjeden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Annonsen var nede i natt fikk bare "404" beskjeden Fordi det lå en smiley i linken. Awt fjerna den relativt fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Fordi det lå en smiley i linken. Awt fjerna den relativt fort.Aaah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå