bmwpower86 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 mye fucka opp bmw her irriterte meg over de 8 seriene jeg så her inne jeg og den super fete 5 serien til 199.000 på finn hahahahaha er jo helt sykt hva feiler folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Den e36'n er STYGG! Og jeg må se den hver dag.. Uff:( handsome og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Slik styler en en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Folk som setter sånne CDspillere som passer i billigbiler, sånne som lyser alle slags farger med AUX, USB osv som blir satt i BMWer, får så lyst til og sende ei melding til selger om at det er en stooor skam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Folk som setter sånne CDspillere som passer i billigbiler, sånne som lyser alle slags farger med AUX, USB osv som blir satt i BMWer, får så lyst til og sende ei melding til selger om at det er en stooor skam! Hahaha, meget enig i den. fyfy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Hahaha, meget enig i den. fyfy Flere ganger som jeg har bare hatt lyst til og si, f.eks si at prisen står til 40 lapper da, så kommer man med skambud og bare "Fordi du har tatt ut original spillern", haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Flere ganger som jeg har bare hatt lyst til og si, f.eks si at prisen står til 40 lapper da, så kommer man med skambud og bare "Fordi du har tatt ut original spillern", haha! Uten original spilleren forsvinner helhetsbildet av bilen, likesågodt kunne jeg bytte ut min og, men finishen blir ikke noe bra i hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 så om dere har en gammel e28 så bruker dere orginal spiller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Passer ok i en E28 med en ikke-original spiller...men ser JÆVLIG ut i en E39.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 "Annonseselgere blir voldtatt med skiftenøkkel og kvelt med en kotelett" http://www.autodb.no/bil/view/1629469 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 "Annonseselgere blir voldtatt med skiftenøkkel og kvelt med en kotelett" http://www.autodb.no/bil/view/1629469 Hahahaha Evig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå