Kristiansan'årn Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Jeg hadde stickers på en golf jeg hadde... Måtte ha dem i ruta.. Limet beit så dårlig på rusta [ Bilde ] Ellers så ble det litt mer permanent dekor på den etterhvert [ Bilde ] Smøbøllete med 8,5x13 tucka skamrå tysker Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Litt moderat på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Har hatt disse på mine biler.[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hvor kjøpte du quattro merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hvor kjøper folk den "Simply Clean" osv? Synes bare skrift typen er så rå Forsåvidt denne og : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Satt på dette klistremerket for å lage litt "humor" uttover bulken på framskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Ett eller to klistremerker syns jeg er max. Jeg hater når folk klistrer masse random merker nedover vinduet Får flashback fra fast and furious der de har logoer nedover dørene.. Edit: Jeg har satt på et merke en plass som jeg ikke har sett andre har gjort før: "Stance is where your heart is" Hvor kjøper folk den "Simply Clean" osv? Synes bare skrift typen er så rå iamsimplyclean.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Satt på dette klistremerket for å lage litt "humor" uttover bulken på framskjermen [ Bilde ] Nice one! hvem som laget merke til deg da ? Ett eller to klistremerker syns jeg er max. Jeg hater når folk klistrer masse random merker nedover vinduet Får flashback fra fast and furious der de har logoer nedover dørene..Hvor kjøper folk den "Simply Clean" osv? Synes bare skrift typen er så rå iamsimplyclean.com +1 Tenker akkurat det samme, får flashback fra når jeg var liten gutt å spillte needforspeed underground Takker FrodeD,fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 [ Bilde ]vinterbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 [ Bilde ]vinterbilen [ Bilde ] +1 og frem med Citrus spray! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SundsfjordsBMW Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Eneste klistremerket som er innafor er BMWCCN i bakruta..alt annet bli fort harry! Selv om noen av merkene har geniale ordtak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Eneste klistremerket som er innafor er BMWCCN i bakruta..alt annet bli fort harry! Selv om noen av merkene har geniale ordtak det er godt smaken er som baken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Eneste klistremerket som er innafor er BMWCCN i bakruta..alt annet bli fort harry! Selv om noen av merkene har geniale ordtak Til og med det har røket på Z4en min. Nå er det kun dette som er igjen. Og det ryker sikkert det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 ihatestickers.com er stedet å kjøpe stickers, Marionette Der har de alt! Billig er det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Eneste klistremerket som er innafor er BMWCCN i bakruta..alt annet bli fort harry! Selv om noen av merkene har geniale ordtak Til og med det har røket på Z4en min. Nå er det kun dette som er igjen. Og det ryker sikkert det også. [ Bilde ] Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Eneste klistremerket som er innafor er BMWCCN i bakruta..alt annet bli fort harry! Selv om noen av merkene har geniale ordtak Til og med det har røket på Z4en min. Nå er det kun dette som er igjen. Og det ryker sikkert det også. [ Bilde ] Flink gutt Syns som regel klistremerker på biler kan sammenlignes med en kar som tar en diger tatto der det står: Jeg er tøff jeg. Han ville nok fått mer respekt, fra meg iallefall, om han var tøff i stedet for gå rundt å påstå at han er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå