Gå til innhold

Klistremerker på biler


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ett eller to klistremerker syns jeg er max. Jeg hater når folk klistrer masse random merker nedover vinduet :P Får flashback fra fast and furious der de har logoer nedover dørene..

Edit: Jeg har satt på et merke en plass som jeg ikke har sett andre har gjort før:

DSC_0116.jpg

"Stance is where your heart is"

Hvor kjøper folk den "Simply Clean" osv? Synes bare skrift typen er så rå :P

iamsimplyclean.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på dette klistremerket for å lage litt "humor" uttover bulken på framskjermen :P

[ Bilde ]

Nice one! hvem som laget merke til deg da ? :P

Ett eller to klistremerker syns jeg er max. Jeg hater når folk klistrer masse random merker nedover vinduet :P Får flashback fra fast and furious der de har logoer nedover dørene..
Hvor kjøper folk den "Simply Clean" osv? Synes bare skrift typen er så rå :P

iamsimplyclean.com

+1 Tenker akkurat det samme, får flashback fra når jeg var liten gutt å spillte needforspeed underground ;)

Takker FrodeD,fett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste klistremerket som er innafor er BMWCCN i bakruta..alt annet bli fort harry! Selv om noen av merkene har geniale ordtak :D

Til og med det har røket på Z4en min. Nå er det kun dette som er igjen. Og det ryker sikkert det også.

DSC_0980.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste klistremerket som er innafor er BMWCCN i bakruta..alt annet bli fort harry! Selv om noen av merkene har geniale ordtak :D

Til og med det har røket på Z4en min. Nå er det kun dette som er igjen. Og det ryker sikkert det også.

[ Bilde ]

Høres bra ut! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste klistremerket som er innafor er BMWCCN i bakruta..alt annet bli fort harry! Selv om noen av merkene har geniale ordtak :D

Til og med det har røket på Z4en min. Nå er det kun dette som er igjen. Og det ryker sikkert det også.

[ Bilde ]

Flink gutt :lol:

Syns som regel klistremerker på biler kan sammenlignes med en kar som tar en diger tatto der det står: Jeg er tøff jeg.

Han ville nok fått mer respekt, fra meg iallefall, om han var tøff i stedet for gå rundt å påstå at han er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...