miata Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Hydraulisk sylinder, hydraulikkpumpe, en liten modul, noen meter ledning, endel småting og en god dose tålmodighet. Hva sånn ca kosta det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Svar til dere begge: Det var noe jobb med å tre hydraulikkslangene fra sylinderen og ned til pumpen, men ikke mer enn at det var gjort på en (halvlang) kveld. Ellers så måtte jeg lage til ledningsnett, men det var heller ikke så avansert. Største delen av jobben var nok å spore opp og få tak i deler. Jeg holder sjeldent regnskap på det jeg gjør, men jeg vil anta det gikk med en rundt 5-6000,-. Mener på pumpen kostet rundt 3000 (jeg tror jeg fikk sylinderen med også her), modulen en liten tusenlapp, og så trengs det bryter til bakluken, litt kontakter og andre småting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Ingenting fancy eller så veldig utfordrende da.... Z4 Coupe: M-ratt og M-girkule: Skvettlapper fremme og bak: Cruise control: Også montert koppholdere på begge sider og et oppbevaringsnett på høyre side på girkassetunnelen. E91en: Byttet ut/kombinert grå og sorte dørpaneler, satt i sort midtkonsoll, byttet til sorte dørlister, B-stolpedeksler og sparkepanel. Originalt M3 ratt. Byttet ut oppbevaringsrommet foran giren med mindre oppbevaringsrom med 12V uttak. Montert brilleholder i taket (skulle liksom være OEM i følge Ebay men var GM...): Og selvsagt skvettlapper fremme og bak : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 http://bagriders.com/modlab/products/E6 ... EMENT.html Fikk fryktelig lyst til å montere luftfjæring rundt hele bilen.. (e61) Nå har jeg kompressor siden jeg har nivåregulering bak. Er det noen som har gjort dette? Går det å styre den originale nivåreguleringen bak med dette utstyret sammen med det nye foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Kan jo legge til 1-serien også her. Fra standard radio: Til komplett iDrive Professional (CIC): Mer info her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Bmw E90 2006 mod Ettermontert: -Sportstoler i skinn -M sport ratt -M sport frontfanger bakfanger og alt tilhørighet -Cruisecontroll -CIC navigasjon fra CCC -LCI baklykter og bakluke -LCI Ac modul -Lysmodul 3 -Combox (stream musikk fra tlf -Ettermontert strakt rør og fjernet DPF -Ettermontert HiEnd llydanlegg, helt suveren lyd!!!!! og masse annet.... neste som gjennstår er å ettermontere elektrisk ratt framfor servo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Noen som har ettermontert lysmodul på e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Hva mener du med ettermontert lysmodul? Fra lcm1 til 2 eller 3? Isåfall så har jeg tatt en modul fra 2000, og monterte det på 96'. Mine ettermonterings utstyrliste: - M-Ratt fra 03 m5 på 96' 528 - Ryggesensor bak og foran - ACC (Active cruise control) fra 750 - Sportseter med el. justering fra 540 - EDC (Elektrisk demper control) - 6 trinnskasse fra 540 på 528 - Auto-fold sidespeil - Hydralisk bakluke fra 750 - Glasstakluke Holder på med ledningsnett til 16:9 skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Du må definitivt poste noen filmer dersom ACC og automatisk betjening av bakluke er ettermontert i din E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Det skal jeg gjøre;). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 I bunn og grunn bør du få på plass en tråd- eller prosjekttråd hvor du viser alle oppgraderingene. Det var mye smakfullt du hadde utført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Litt gammel for sånt, hehe. Skal se om jeg får lagt ut video imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Hva mener du med ettermontert lysmodul? Fra lcm1 til 2 eller 3? Isåfall så har jeg tatt en modul fra 2000, og monterte det på 96'. Mine ettermonterings utstyrliste: - M-Ratt fra 03 m5 på 96' 528 - Ryggesensor bak og foran - ACC (Active cruise control) fra 750 - Sportseter med el. justering fra 540 - EDC (Elektrisk demper control) - 6 trinnskasse fra 540 på 528 - Auto-fold sidespeil - Hydralisk bakluke fra 750 - Glasstakluke Holder på med ledningsnett til 16:9 skjerm. Vel, tenker på og få blinkende lys ved låsing og opplåsning... Har en 97 mod og vet ikke hvilken modul eg evt har og hva som må til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 27, 2013 Share Skrevet Oktober 27, 2013 Da trenger du fra en som er 03/99 og oppover. Se link: http://m.ebay.com/itm/281177206699?nav=SEARCH&sbk=1 Blinkende lys må kodes om. Se hva du har. Sitter på fothvile på passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Da trenger du fra en som er 03/99 og oppover. Se link: http://m.ebay.com/itm/281177206699?nav=SEARCH&sbk=1 Blinkende lys må kodes om. Se hva du har. Sitter på fothvile på passasjersiden. Ja,ok. men visst jeg kjøper denne, er det da bare plug n play? altså kontaktene er like.... Hvilken fordeler gir en nyere lysmodul meg kontra den jeg har idag? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå