Gå til innhold

Den lille ettermonteringstråden

awt
 Share

Anbefalte innlegg

Okei, hørtes bra ut.

Farsan har handla Dension ett-eller-annet, men fikk det ikke fungere helt.. Denne kunne han kjøre gjennom CD-veksleren, men får ikke Dension opp på CD-veksler-knappen i bilen (på skjermen), selv om han finner den på telefon med Bluetooth. Blir liksom bare en mørk knapp som man ikke kan trykke på, som om det ikke er noe som helst der. Kan finne ut hvordan Dension det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hørtes bra ut.

Farsan har handla Dension ett-eller-annet til sin 2002 E65, men fikk det ikke fungere helt.. Denne kunne han kjøre gjennom CD-veksleren, men får ikke Dension opp på CD-veksler-knappen i bilen (på skjermen), selv om han finner den på telefon med Bluetooth. Blir liksom bare en mørk knapp som man ikke kan trykke på, som om det ikke er noe som helst der.

Husker ikke hvilken det var, men kan det være Dension Gateway Pro? (BT eller BT/Dab) - Den ser i allefall slik ut:

post-62858-0-89003900-1400777615_thumb.j

EDIT:

Fant et bilde på Google; CD-vekslerknappen som her er Oransje, er slik som CD-knappen.

post-62858-0-75163400-1400777784_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hørtes bra ut.

Farsan har handla Dension ett-eller-annet, men fikk det ikke fungere helt.. Denne kunne han kjøre gjennom CD-veksleren, men får ikke Dension opp på CD-veksler-knappen i bilen (på skjermen), selv om han finner den på telefon med Bluetooth. Blir liksom bare en mørk knapp som man ikke kan trykke på, som om det ikke er noe som helst der. Kan finne ut hvordan Dension det er.

Jeg har ikke gammel MMIGT selv (slik som du viser der), men ut fra det jeg har lest, så støtter ikke den CD-Text slik at du kan få opp hva de forskjellige CD-ene og sporene gjør med Densionen.

Skal ikke være lett med lyd og multimedia i ny-gammel bil :( Det meste er fint med bilen rent mekanisk, men må si jeg savner det å kunne hive inn den nyeste og beste Alpine-spilleren... *Holder meg i skinnet for ikke å skrive en vegg full av sutring om dagens opplegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Må man oppgradere MMIGT da for å bruke Dension på preface? Ikke noe annet som lar seg gjøre? :P

Haha jepp, synes det er veldig greit i E38'n. Vurderte en stund å bytte til original spiller for utseendet, men da må jeg ha Dension etc etc, så det blir for dyrt og mye jobb i forhold til hva jeg får igjen. Jeg har Pioneer MVH-7300 nå, og den bygger for langt ut for at jeg får lukket igjen luka som er over. Den har heller ikke Bluetooth, sikkert siste modellen uten... Så skal heller handle meg en ny med Bluetooth som ikke bygger så mye ut.

Tilfeldig bilde, men her ser man luka som er over:

post-62858-0-88283600-1400779613_thumb.j

Uten tvil penest når luka er igjen, og da er det veldig greit med avspilling via Bluetooth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil blinke når lysa er skrudd av, når bilen går på tomgang, eller når du har tenninga på.
Vil muligens flimre også når lysa er skrudd på..

Men bortsett fra det tror ikke jeg det skal være noe annet problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Jeg har nylig ettermontert 319 Integrert garasjeportåpner. I min bil, med alarm og automatisk avblendbare innv.- og utvendige speil var dette plug and play. Et dårlig mobilbilde vedlagt.

[bildet er fjernet]

Har du org bmw dele nr for dette? Slik at jeg finner det rette? Har samme bil som deg :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke. Det er verdt å merke seg at det finnes mange forskjellige typer som opererer på forskjellige frekvenser og det er ikke enkelt å finne ut av hva slags frekvens de opererer på selv med delenummer. Det avbildede speilet har jeg forresten avmontert igjen, så det kan du få kjøpe om du ønsker det. Jeg er rimelig sikker på at den har 868mhz, men det kan jeg ikke gå god for eller garantere. Det enkleste vil nok derfor være å montere en frekvensomformer på din garasjeport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...