OddErik_E34 Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 Så ut som en konge tur, liker at Nordmennene viser vei i den grommeste bilen Å fått tatt enn slik tur med en av Alpinaene måtte jo være kjempeflott, selv reiser jeg kun ned engang i året (selv om det ble to ganger i år ) og jeg kunne lett ha reist ned engang i uka Kjenner til det er med at man på forhånd bestemmer seg for å ta det med ro på Autobahn men glemmer det etter 5 min, helt umulig er det iallfall om man kjører i følge med andre som har spreke biler. Nå vet jeg ikke hva som er gjort med deres men standard ML 63 AMG går 0-100 på 4,8 sek og tar stående kilometer på 23,55 sek, den nå nylig utgåtte X5M gjorde 0-100 på 4,7 sek og tok stående kilometer på 23,50 sek tilbake i 2009 da den kom. Med det mener iallfall jeg at den er "hakket" hvassere, men for all del. Det er øyet som ser, ML 63 AMG ser jo og høres en del grommere ut Tror vi setter en slutt for dette, har svært liten betydning men våres med perfomance package gjør 0-100 på 4.4 sek Mercedes ML 63 AMG "Perfomance Package" Power: 557 hp Torque: 760 Nm Gearbox: 7-speed-automatic Weight: 2348 kg 0-100 km/h: 4,4 s 0-160 km/h: 9,5 s 0-200 km/h: 15,2 s 18 m slalom: 60,7 km/h Handling: 1:46,1 min Braking (100-0 km/h), warm: 35,0 m BMW X5M Power: 555 hp Torque: 680 Nm Gearbox: 6-speed-automatic Weight: 2420 kg 0-100 km/h: 4,7 s 0-160 km/h: 10,4 s 0-200 km/h: 16,5 s 18 m slalom: 64,0 km/h Handling: 1:45,1 min Braking (100-0 km/h), warm: 35,6 m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Ja som jeg sa, øyet som ser Jeg sammenliknet standard ML 63 mot standard X5M siden det ikke kommer noen "spesialversjon" av X5M, men jeg merker meg at X5M også er ett sekund raskere på rundetid og hele 4 km/t raskere på 18 m slalom. Er derfor jeg mener den er hakket vassere, men som jeg sa så er det inviduelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 WOW! vet ikke hva mer jeg skal si Skikkelig fin samling av biler du har! Blir litt misunnelig av å se alle de fine bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenf Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Nydelig bil. Legg gjerne ut flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Liten stund siden noe nytt her, men det skjer mye allikevel Legger ut noen bilder fra garasjen som nærmer seg ferdig.. små ting som lys, effekter på vegger og verksted som gjenstår. Noen nye biler på vei inn så oppdatering kommer når ting er helt ferdig Bil også et helt annet miljø i garsjen enn det man får inntrykk av på bildene Håper det ser bra ut blant BMW folk der ute ! StigJ, Werther og Haug reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Om det ser bra ut? Ja dette er nydelig. En drømmegarasje uten tvil Foruten alle de nydelige bmwene,er også Forden knall . NBCustom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Det er jo så sykt rått som det kan få blitt, BMWer, Alpinaer og de gamle Fordene Høres spennende ut med nye biler på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Alt dette er vell ikke ditt, er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Hadde vært morsomt om dere arrangerte sightseeing i lokalet for E34-interesserte i romjulen. Skjønner at det er en viss risiko å by fremmedfolk (spesielt fra Telemark), men for oss normale folk som koser seg gløgg i hjel bare av bildene i tråden, så hadde det vært interessant å fått en guidet tur. Hva koster inngangsbilletten? Saltkjelen, awt, liffi og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Alt dette er vell ikke ditt, er det? Spiller det noen rolle hvem sitt det er? For min del er det likegyldig om det er farens, onkelens, søstra eller bestemora sine biler... Hadde vært morsomt om dere arrangerte sightseeing i lokalet for E34-interesserte i romjulen. Skjønner at det er en viss risiko å by fremmedfolk (spesielt fra Telemark), men for oss normale folk som koser seg gløgg i hjel bare av bildene i tråden, så hadde det vært interessant å fått en guidet tur. Hva koster inngangsbilletten? Jeg er så definnetivt med, E34 er vi glade i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Er vel kun ett ord som passer inn til de bildene der: Trivsel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Deilig det Ford skiltet! Gleder meg til resten er oppe sladdings i jula som vanlig regner jeg med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Spiller det noen rolle hvem sitt det er? For min del er det likegyldig om det er farens, onkelens, søstra eller bestemora sine biler... Jeg er så definnetivt med, E34 er vi glade i Kanskje litt missledende smiley, var enkelt og greit bare et spørsmål som jeg lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Oi, her var det mye snadder! Helt riktig med sjakkmønster på gulvet også! Tommel nr to opp for gulvet også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirza Simic Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Leste gjennom hele tråden og er helt målløs, for noen biler og FOR en lidenskap. Utrolig flott bil samling og garasje! We want more Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå