Fredrik 90 Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Ja det er jo til og med skinn i dørene også, synes det er kledlig ja Husker jeg hadde en 93 Audi 100 som hadde orginalt fullt S4 interiør, dønn orginal den også i mitt eie(Bose stereo til og med ). Men i dørene der var det kun noe billig skai som ikke så pent ut i det hele tatt, til og med på A6en min fra 2006 så var det kunstskinn i dørene
Fredrik 90 Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Takker Da var stor kjørekomputer på plass, har ikke fått den til å virke annet enn lys i knapper og bokstaver men jeg sitter med flere løsninger i hode på hvordan jeg skal få det til. Passet som hånd i handske i dasjbordet bare man fikk fjernet bakplaten til den gamle computeren Hva synes godfolket om sommer felgene som jeg har liggende til bilen, er kun "15 med ballongdekk men de er sikkert utrolig behagelige å kjøre på. Har jo en liten plan om M5 krysstjerne eller Style 37, men er vanskelig å finne gode brukte eksemplarer til en edrulig pris
Erebus Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Synes ikke det passer i det hele tatt fredrik. M5-felger på en 520 liksom. Ballongdekkene er perfekte, bedre kjørekomfort og Ellers noterer jeg meg digitalt klima istedenfor "komfyrknotter". Det liker vi
Fredrik 90 Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Ja, jeg vil jo gjerne at den skal være så god som mulig å kjøre! Men det hadde jo vært tøft å løfta stilen litt på en orginal måte, får nesten se det litt ann Ja det såkalte store klimaanlegget er ikke så vanlig på E34 har jeg sett, er glad jeg fant en bil med det Prøver nå å få tak i noen armlener i svart skinn, i følge utstyrslista så hadde bilen det orginalt men dem har sikkert forrige eier skrudd av og satt i en annen E34 han hadde. Rop ut hvis noan har noe liggende
Erebus Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Klart det stor klima heter det kanskje ja... Hva om man kommer over en strøken 525i motor stående på en pall da Fredrik? 192 avslappede hester som venter på et nytt hjem..er vel bare å heise inn det?
Fredrik 90 Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Tja... hadde det vært en 530 motor så kanskje 520en er riktig nok dau men den henger med trafikken i allfall, føler jeg ikke har behov for noe mer i den bilen God cruisebile synes jeg det er i allfall
Erebus Skrevet Mars 27, 2012 Skrevet Mars 27, 2012 Joa, men da må man vel i gang med V8 motorfester osv? Bare tenkte at siden det var en sekser er det i større grad en " direct-fit" jobb..
Turbo-HF Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Hvordan går det med kjørecomputeren nå? Ikke herme etter mine style 37, da! God påske!
Fredrik 90 Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Hvordan går det med kjørecomputeren nå? Ikke herme etter mine style 3, da! God påske! For å være ærlig så har jeg ikke gjort noe med komputeren annet enn på instalere den, men jeg har i bakhodet hva som skal til for å få den til å virke Nja får se hva det blir til med sommerfelger, i denne omgang i allfall God påske til deg også
scoot Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Ah denne var pen, skulle likt å hatt en slik med denne utstyrspakken. Drømme-bruksbil!
Fredrik 90 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Ah denne var pen, skulle likt å hatt en slik med denne utstyrspakken. Drømme-bruksbil! Takker for det Ja jeg skal ikke klage over utstyret, er kun takluke og cruisecontroll jeg skulle hatt Står i utstyrslista at den kom med armlener men provoserende nok så har forrige eier montert disse over i en annen E34 han hadde Bare å rope ut om noe har ett pent par liggende
evi Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Fin bil! Koed selger nye armlener ganske rimelig om jeg ikke husker feil.
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Da har jeg bytta microfilteret til klimaanlegget og det var jo på høy tid som dere kan se Ikke rart jeg følte det var litt lite futt i vifta Men makan til knotete plassering skal man lete lenge etter, fikk banna nok for den dagen iallfall Fikk god hjelp av dama da, mine hender var rett og slett for svære til å komme til noen plasser inni der og da er det fint med små dame hender til å hjelpe seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå