turbina10 Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Kjempefin bil du har ikke tenkt å sette inn m50b25 motor eller noe råere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Pen e34,go tur til tyskland;) Mange takk for det skulle nesten blitt med så vi kunne kjørt E34 kolonne ;D god tur, det vil nok sikkert gå veldig fint! Det hadde vært gøy, du får hive deg med hvis vi skal nedover neste år Kjempefin bil du har ikke tenkt å sette inn m50b25 motor eller noe råere ? Takker for det Nei det blir nok å beholde M50B20 motoren som jeg har, da hadde jeg heller solgt denne og funnet en 525I i Tyskland i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Mange takk for det Det hadde vært gøy, du får hive deg med hvis vi skal nedover neste år Takker for det Nei det blir nok å beholde M50B20 motoren som jeg har, da hadde jeg heller solgt denne og funnet en 525I i Tyskland i såfall er det ikke stress å dra til tyskland å handle bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 er det ikke stress å dra til tyskland å handle bil ? Nja, det er jo lettere å handle i Norge selvsagt men utvalget av hele og originale E34 med litt mer motor enn 518 og 520 er ekstremt dårlig her. I Tyskland er det mye lettere å finne en strøken facelift 525 eller 530 og til og med rustfri, BMW er ikke ungdomsbil i Tyskland derfor er det lett å finne gode eksemplarer. Men det blir nok å beholde denne, trenger ikke mer motor i dette ladet med de fartsgrenser, veier og bøtenivået vi har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Vil si du er en stor fare for trafikken i akselerasjons felt, eller når du skal forbikjøre eller ut av bussstop.. Med 540n så er en forbikjøring,aks osv gjort unna på null komma niks! Neida bare tuller litt fin ogrinal liten traver ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Vil si du er en stor fare for trafikken i akselerasjons felt, eller når du skal forbikjøre eller ut av bussstop.. Med 540n så er en forbikjøring,aks osv gjort unna på null komma niks!Neida bare tuller litt fin ogrinal liten traver ★sent from my wifi microwave★ Nja, er faktisk ikke så ille Henger helt fint med Norsk trafikk og den holdt uanstrengt 140 km/t på Autobahn, men noen racerbil er den nok ikke Deilig med sprek bil ja, har jo selv E90en som sparker greit ifra men det kan være farlig for lappen. Hadde griseflaks på E18 her om dagen da jeg tråkka på litt godt i venstrefila og suste forbi UP på motorsykkel, jeg så luringen og bremset ned og heiv meg inn forran han på fartsgrensen. Så kom en ungdom i en Celica dundrende forbi og han heiv seg etter han i stede, tre kilometer lenger borte sto han med blålysa på i veikanten og hadde stoppa Toyotaen. Det kunne vært meg... sveigis og Kristiansan'årn reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Nja, er faktisk ikke så ille Henger helt fint med Norsk trafikk og den holdt uanstrengt 140 km/t på Autobahn, men noen racerbil er den nok ikke Deilig med sprek bil ja, har jo selv E90en som sparker greit ifra men det kan være farlig for lappen. Hadde griseflaks på E18 her om dagen da jeg tråkka på litt godt i venstrefila og suste forbi UP på motorsykkel, jeg så luringen og bremset ned og heiv meg inn forran han på fartsgrensen. Så kom en ungdom i en Celica dundrende forbi og han heiv seg etter han i stede, tre kilometer lenger borte sto han med blålysa på i veikanten og hadde stoppa Toyotaen. Det kunne vært meg... Skulle ønske jeg hadde sånn flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Skulle ønske jeg hadde sånn flaks Hehe, ja jeg var meget heldig der gitt. Jeg pleier egentelig ikke å ta slike krumspring i trafikken, iallfall ikke etter at vi årlig har begynnt å ta turer til Tyskland og Autobahn hvor man kan få kjørt ifra seg litt Kunne vært på feil sted til feil tid dette Sånnsett er det greit med 520en, den ypper ikke til grisekjøring turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Hadde på Jan sine "Trowing star" felger her om dagen, absolutt noe jeg kunne hatt på bilen selv om jeg er glad i BBSene ESveen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Helt ærlig så synes jeg neste bbs ser bedre ut, siden du går for en orginal look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 hel Helt ærlig så synes jeg neste bbs ser bedre ut, siden du går for en orginal look. helt enig faktisk!har forresten ett sett med hjul til deg nå, som du kan ha på vinterhjula! makan til de du har ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Dere sier noe der ja, skulle nok iallfall hatt hvite blinklys og litt annet originale oppgraderinger om det skulle passet bedre. Denne får være som den er ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 utrulig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Mange takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Ja denne bilen kler nok bedre Bbs siden originalitet er tema på denne.Og det fortjener den.Men gud å fin den var med TS felga i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå