OddErik_E34 Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Min første bil - BMW E34 530IM (1995) Jeg hadde lenge sett etter pene E34 på internett da jeg en dag i april 2009 kom over denne på mobile.de Da var det kun å handle. Kjøpt utsett dro vi til Tyskalnd (Würzburg) for å hente denne bilen. Jeg var da kun 17 år og kun i gang med lærekjøring. Litt usikker på om jeg hadde funnet drømmebilen var vi på vei nedover, spendte på å se den. Da vi var fremme ventet en knall rød 530 meg. Fargen og de originale BBS felgene skinte opp oppkjørselen da jeg vi kom kjørende. Den hadde da kun gått 62.732 km da jeg rullet den opp på hengeren i Würzburg. Bilen var svært pen og hadde minimalt med bruksspor. Kort om bilen: BMW 530IM M60 motor Full M-tech pakke fra fabrikk M understell fra fabrikk Originale BBS 17´ 5-trinns manuell girkasse Antrazit Velour seter Stor kjørekomputer El luke 4* el ruter Solblendere på bakseter og bakrute Originalt hengerfeste Etc ... Etter den er kommet i mitt eie er det ikke gjort så alt for mye med den. -Har lakkert opp spoileren -Nye tåkelys -Nye kromringer i grillen -Nytt originalt 16´ stepphjul i reservehjulsbrønnen på orignal Michelin dekk -Ny M girkule -M pedalsett -Noe nye lister og pakninger på dørene som IKKE var ødelagte men noe gamle pga alder og lite brukt Har selvsagt tatt oljeskift, nye plugger (BMW Racing) og luftfiltere. I dag (3 år etter snart) står bilen på 77 720 km og fremstår som meget pen og velholdt. I år blir det å nyte bilen selv om jeg har mange andre biler som også skal kjøres med så vil denne uansett bli noe prioritert forann de andre når det skal kjøres. Det blir ikke de store tingene som skal gjøres med den, men noe småplukk er det alltid å ta tak i når enn går med lupe rundt bilen. Håper folk syntes dette er hyggelig og litt moro å høre om. Setter stor pris på kommentarer og tilbakemeldinger på bilen samt evt oppgraderinger jeg kan ta til meg og mulig opp til vurdering. - Odd Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Flott bil, bra den holdes original! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Fantastisk flott bil! Denne fortjener virkelig en ordentlig gjennomgang med detailing for å bevares godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Den der var utrolig fin. Det er bra du tar vare på den og holder den original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Veldig fin e34!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 nydelig som sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Misunner deg til de grader!! en drøm for meg og få gjort noe slikt Kudos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Nydelig bil, ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Meget pen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Rett og slett ett stykke herlig E34 Jeg synes ikke du skal gjøre noe som helst med bilen jeg, hold den som den er og du vil få en bil som om få år vil stige i pris igjen da det begynner å bli mangelvare Herlig motor med nydelig lydbilde og flott farge, synes det er bra at det hentes inn slike eksemplarer til Norge da så alt for magne er "ødelagt" med styling eller rustet opp Hehe! Viste bilen din til dama, ho synes umiddelbart vi skulle reise til Tyskland å hente en slik og bytte ut gode gamle "Gråtass" (min E34) Kjør på med bilder, du har min fulle oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 niice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Utrolig flott bil, som du bare burde holde som den er. Når man ser sånt får man lyst på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 gratulerer med en nydelig e34. kjenner jeg ble litt misunnelig her nå : D som nevnt over, håper du tar godt vare på den og ikke styler den eller kjører livet av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Nydelig bil, men det har du kanskje hørt en x-antall ganger nå! Hvis bilen er så bra som på bildene syns også jeg du burde røre den minst mulig utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Veldig fin e34!!! Tusen takk! den er langt mer penere i dag selv om den var svært bra da jeg hentet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå