Lars89 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Mer info og bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Ikke helt min kopp te den bilen der, men var ikke så værst innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Liker den litt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 BMW skal begynne med romskip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 TRON er tilbake..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 BMW skal begynne med romskip? Tenkte akkurat det samme.. Ikke lenge før bilbransjen ser ut som om de skal ta oss opp til månen eller noe.. Men, når det er sagt, så husker jeg responsen E6X (riktig nok ikke en konseptbil) fikk da den kom.. Jeg synes den var forferdelig. Den hadde et stort sprang i utseende fra E39, men nå er E6X en av de karoseriene jeg liker meeget godt. Så, hvem vet, om 10år synes vi det der er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Den er råååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Synes bilen er lekker jeg! Det er vel vanskelig å anslå en pris, men de spekulerer vel i rundt 1,2 for coupe-utgaven! Firehjulstrekk og hele pakka, sikkert en morsom bil! Synes den virker spennende, tøft at de prøver seg litt nye veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 BMW skal begynne med romskip? Enig! Ser ut som noe sånn Star Wars greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Denne har jeg siklet på siden de første skissene ble offentliggjort.. Gleder meg til å se denne live, den kommer til å blir helt rå! Blir noe helt annet i en grå og traus bil, enn på tegningene hvor den ser ut som den står på månen - og hører godt hjemme der. Dette blir en TØFF BMW, og jeg har lyst på en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Bra det ikke er bare jeg så liker den! Vil tro denne er skamrå live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Var det ikke denne vi fikk se i Mission Impossible 4? Mener det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Det var den "vanlige" med tak, denne er uten. Bortsett fra det er det stort sett samme bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 http://modball.com/europe/modball-rally-europe/ Se bil nr 64 Modball har det meld dere på folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå