carlhaakon Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Skrevet Februar 15, 2016 Nermer seg noe nå, fargen vil vel ikke bli vist før bilen er komplett og klar. RSene vil også bli solgt så nye felger skal også på williamwiers, RF91 og BjornarHS reagerte på dette 3
carlhaakon Skrevet April 5, 2016 Forfatter Skrevet April 5, 2016 Noen som vil gjette fargen? bilen nermer seg komplett igjen nå. 3.5 år siden sist denne gikk. Nå er det bare olje som mangler på motor så skal det testes igjen! tommyheimberg reagerte på dette 1
RF91 Skrevet April 5, 2016 Skrevet April 5, 2016 Eg ha vertfall ikkje snøring... Men ha trua på bilen lell
HalvorK Skrevet April 6, 2016 Skrevet April 6, 2016 Jeg tipper British Racing Green, siden du er M3 GT fanatiker
carlhaakon Skrevet April 6, 2016 Forfatter Skrevet April 6, 2016 36 minutter siden, Halvor89_ skrev: Jeg tipper British Racing Green, siden du er M3 GT fanatiker Du så jo fargen før meg
carlhaakon Skrevet April 25, 2016 Forfatter Skrevet April 25, 2016 (endret) fargen skulle jeg egentlig legge ut nå, men etter første oppstart har det dukket opp olje lekarsje i front så har demontert dette får bytte av pakning der. front fanger blir sendt til lakkering denne uken. når alt er på plass igjen skal bilen godkjennes og på veien igjen i sommer Endret April 25, 2016 av carlhaakon BjornarHS, williamwiers, Bendik Kjellevold og 1 annen reagerte på dette 4
carlhaakon Skrevet April 25, 2016 Forfatter Skrevet April 25, 2016 1 minutt siden, Nyheim skrev: Spent på fargen Kommer så fort bilen står ferdig montert, fargen er vel den delen jeg er mest fornøyd med så blir moro og vise dem frem Nyheim, santho96 og Sveisy1 reagerte på dette 3
williamwiers Skrevet Mai 6, 2016 Skrevet Mai 6, 2016 På tide å røpe farge her no synst eg BjornarHS og santho96 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå