Gå til innhold

BMW 525ix Touring


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 518
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

skal love deg at hvis du selger denne bilen kommer du til å angre resten av livet mtp at den er så bra som den er! :P
hadde jeg vært deg! så hadde jeg heller beholdt denne til du har råd til å kjøpe bil nr2 også få plassert denne på en finn plass og kun bruke den på finværs dager! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) Bilen er, alder tatt i betraktning, bra.

 

Men er litt usikker på hva jeg skal gjøre fremover...Er litt i tenkeboksen på overgang til E39 diesel (525). Da må denne selges. Derfor er jeg til tider litt i salgsmodus på hele bilen. Men svært usikker, den fungerer jo så fint! Men tanken på noe nytt må jeg si at frister...Vi får se, ingenting er bestemt, bare leker litt med tanken på bytte.

 

Har ikke du en 525d fra før? :huh: Eller var det 525i, det også?

Gjør lett et bytte mot min... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må virkelig ikke selge denne bilen, disse er blitt så sjeldne nå at du vil ikke finne tilsvarende bil igjen. Behold den heller og kjøp en nummer to bil, det er alltids muligheter for å få tak i lagringsplasser :) Ellers så er det godt å se folk som tar vare på og holder liv i disse godbilene, har sikkert sagt det før men jeg synes det er flott at du holder denne ren for senk og annet jall. Men igjen, ikke selg...jeg vil ikke være den eneste igjen som kjører original E34 :P

Selv er jeg nå der at det er for sent for meg å selge, har hatt E34en så lenge nå at jeg ikke hadde klart å skille meg av med den. Ikke har min noen motor å skrive hjem om heller men sånn er det, bilen har sjel og personlighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når enn er kommet dit at enn vurderer å selge/ beholde,er et vanskelig ståsted.

Å selge denne tror jeg at du vil angre på samtidig hvis du har lyst på noe annet,så skjønner jeg det veldig godt.

Det å lagre en bil ,kan og føre til at den står i stykker og da blir det hvertfall kjedelig .Tro meg der har jeg vært:).

Men skal du selge,selg den til en som vet hva dette er og som kan ta vare på den.

Jeg kan og sitte å se på nettet og finne ting som frister ,og tenke nei nå selger jeg 535en.Må ofre noe for å få noe bra tilbake.

Men så ser jeg hvor mye tid og penger jeg har invistert.Vet ikke helt om jeg er interesert i å gjøre det samme igjen.:).

Uansett følg magefølelsen din.

Er trossalt dine avgjørelser ,ikke oss nettnisser som skal bestemme det ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...