awt Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apeloff Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Er det noen i Gjøvik området som tar på seg programmering av senk bak e61? Vurderer og kjøpte senk, men hvis jeg skal det, trenger jeg jo også å få senket bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Totenvika. Ta kontakt på tuning@quickfix.no eller sms til 41551531 Apeloff reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Slett den ene, så skal det fungere. 620 er forøvrig stemmestyring. Da gjorde jeg som du sa AWT, og vips fikk jeg koda bilen tilbake til VO og jeg har logic 7 med lyd i alle høytalere:-) Det tok sin tid men morsomt når man får til noe, tusen takk for all hjelp! awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Noen som kan hjelpe meg? Har lastet inn alt av programvare for INPA NCS osv og driver til kabelen, men når jeg kobler kabel til bil og kabel til pc så lyser batteri på INPA hvitt(off). Har prøvd å slette drivere til kablen og laste inn på nytt, har slettet programvaren og lastet den inn på nytt, men det har ikke hjulpet. Så hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Noen som kan hjelpe meg? Har lastet inn alt av programvare for INPA NCS osv og driver til kabelen, men når jeg kobler kabel til bil og kabel til pc så lyser batteri på INPA hvitt(off). Har prøvd å slette drivere til kablen og laste inn på nytt, har slettet programvaren og lastet den inn på nytt, men det har ikke hjulpet. Så hva skal jeg gjøre? Har du sjekket at COM porten er riktig for ledningen du kobler til? Dette sjekkes/endres i enhetsbehandling og er veldig viktig at den er riktig! Prøv å sett den til Com9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 COM1 er vel vanligst, og sett den kun til scanner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Har du sjekket at COM porten er riktig for ledningen du kobler til? Dette sjekkes/endres i enhetsbehandling og er veldig viktig at den er riktig! Prøv å sett den til Com9 PM besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Jeg bruker COM9 på min og det fungerer fint, det viktigste er at COM porten i OBD.INI filen og kabelen stemmer overens ellers fungerer det ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Leste av DSC modulen istad og kommer dette: C0E_DIFF_LOCK wert_00wert_01 Noen som har prøvd å endre på dette? Leste på e90post at noen 335i kunne aktivere diff lock når DSC er av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Håpnes Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Hei, Jeg har lastet ned NCS Expertentool v4.0.1 og tenkte jeg skulle prøve meg på litt programmering. Har aldri gjort det før. Når jeg skal laste profil i NCS så er det kun en profil som ligger inne som heter ''Default profile''. Har lest at jeg skal bruke en profil som heter ''expert mode'' eller noe slikt. Vet noen hvor jeg kan få tak i den profilen og hvordan jeg laster den inn i NCS? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Håpnes Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Jeg valgte å prøve en profil som heter Expertenmodus (OFFEN). Er den ok?Får opp en feilmelding uansett hvilken profil jeg prøver. Velger profil, trykker ''F1'', så ''F3'', velger ''E60'' og så ''CAS''. Når jeg da trykker ok får jeg feilmeldingen ''VIN is faulty''. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Jeg valgte å prøve en profil som heter Expertenmodus (OFFEN). Er den ok? Får opp en feilmelding uansett hvilken profil jeg prøver. Velger profil, trykker ''F1'', så ''F3'', velger ''E60'' og så ''CAS''. Når jeg da trykker ok får jeg feilmeldingen ''VIN is faulty''. Noen som kan hjelpe meg? Den profilen bruker jeg, den fungerer bra den! Forskjellen på denne profilen fra andre profiler som muligjør individuell koding er at denne skriver FA(Vehicle-Order) etter endt koding også, dette gjør ikke de andre Men det har ingenting å si, funker den! Har du sjekket at du får kontakt med bilen gjennom inpa? Fungerer det der, så bør det funke i NCS Expert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Håpnes Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Den profilen bruker jeg, den fungerer bra den! Forskjellen på denne profilen fra andre profiler som muligjør individuell koding er at denne skriver FA(Vehicle-Order) etter endt koding også, dette gjør ikke de andre Men det har ingenting å si, funker den! Har du sjekket at du får kontakt med bilen gjennom inpa? Fungerer det der, så bør det funke i NCS Expert også Takk for svar! Flott, da bruker jeg den profilen. Jeg får kontakt med INPA, men når jeg skal prøve meg i NCS Expert så får jeg bare ''VIN is faulty'' feilmelding. Har leitet rundt på nettet uten å klare å finne en løsning på det. Forresten så bruker jeg BMW Standard Tools 2.12 som jeg fant her: http://bmwcoders.com/forum/bmw-coding-programming-29/bmw-coding-pack-may-2013-a-1770/ Forslag til andre pakker som kanskje fungerer bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Har lest gjennom tråden her no, og fått masse gode tips og trips! Ser ut som NCS Dummy er noke for meg!Har nettopp bestilt kabel til min E61 LCI. Denne: http://www.ebay.com/itm/321344738425 Da eg absolutt har lyst å få til er:- Automatisk folding av speil ved låsing- Automatisk "welcome" / "follow home"-lys ved opp/igjen-låsing med tåkelys - Full styrke på AE hele tiden F11 - Fjerne pæresjekk på F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå