E.H.D Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Uten å ha sett disse lyktene i virkeligheten klarer jeg ikke å bestemme meg om jeg liker de eller ikke. Men det som jeg har sett bilde av og som var tøft, var en kombinalsjon av vanlig rød på nedre halvdel og white-line på øvre del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Uten å ha sett disse lyktene i virkeligheten klarer jeg ikke å bestemme meg om jeg liker de eller ikke.Men det som jeg har sett bilde av og som var tøft, var en kombinalsjon av vanlig rød på nedre halvdel og white-line på øvre del. Takk for hyggelig kommentar, E.H.D! Samme mening som jeg har. Fargen på min gjør at jeg føler det passer, og som allerede nevt, angrer jeg, så bytter jeg. Er ikke verre enn som så.. Sees på treff i sommer, da? Nå må jeg få min far til å lufte bilen og få vasket den, er litt overflaterust på bremseskivene nå, ser jeg. Men bare å ta en tur i det nydelige været, det, når han kommer etterpå idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Skal bli spennende å se bilen med nye lykter Synes de ble litt vel hvite med lysene av, men med lysene på kan det jo bli bra. Regner med det kommer bilder når de er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Skal bli spennende å se bilen med nye lykter Synes de ble litt vel hvite med lysene av, men med lysene på kan det jo bli bra. Regner med det kommer bilder når de er montert Klart, Julian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Illustrasjonsbilde: Farsken, den er lekker med 2x2 Hartge eksos... Kommer nok kanskje på min en dag, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Illustrasjonsbilde:[ Bilde ] Farsken, den er lekker med 2x2 Hartge eksos... Kommer nok kanskje på min en dag, ja.. Hva må byttes ut for å få dette? Nytt eksosanlegg ja, men hva mer...? Ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Illustrasjonsbilde:[ Bilde ] Farsken, den er lekker med 2x2 Hartge eksos... Kommer nok kanskje på min en dag, ja.. Hva må byttes ut for å få dette? Nytt eksosanlegg ja, men hva mer...? Ser meget bra ut! Takk for det, litt usikker, står i Trondheim, denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Nye bakpotter, diffusor og noe eksosoppheng på høyre side kreves for et ombygg som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Nye bakpotter, diffusor og noe eksosoppheng på høyre side kreves for et ombygg som dette. Var det jeg trodde, Lasse.. Hjelp meg gjerne med det?! Har jo fåttt et estimat av deg tidligere, men.. Ogg hvem sier at man ikke skal / kan oppgradere nyere biler, også?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Hehe, sant, se på de illustrerte bildene mine, da? Pen kontrast, synes jeg, som ikke liker rødt, også får man hvite lamper overalt, rundt bilen. Godt å høre, håper vi kan sees på noen BMW-treff, da, i sommer?! Ja det hadde vært artig Planen er E30 Meet med E34en, Cars & Coffee i Tønsberg og må prøve å komme meg på Vårmønstringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Hehe, sant, se på de illustrerte bildene mine, da? Pen kontrast, synes jeg, som ikke liker rødt, også får man hvite lamper overalt, rundt bilen. Godt å høre, håper vi kan sees på noen BMW-treff, da, i sommer?! Ja det hadde vært artig Planen er E30 Meet med E34en, Cars & Coffee i Tønsberg og må prøve å komme meg på Vårmønstringa Så hyggelig! Det må vi få til! Skal til både Tønsberg og Vårmønstringen selv. Må komme bort til meg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Illustrasjonsbilde:[ Bilde ] Farsken, den er lekker med 2x2 Hartge eksos... Kommer nok kanskje på min en dag, ja.. Denne her er nydelig. Noen som vet hva han heter innpå her (om han er her) har prøvd å sende PM angående senkesettet på denne, som jeg synes ser perfekt ut men ikke fått noe svar. Han heter Hartge318d på Bimmerpost hvertfall. Virker ikke altfor lav akkurat som jeg vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Illustrasjonsbilde:[ Bilde ] Farsken, den er lekker med 2x2 Hartge eksos... Kommer nok kanskje på min en dag, ja.. Denne her er nydelig. Noen som vet hva han heter innpå her (om han er her) har prøvd å sende PM angående senkesettet på denne, som jeg synes ser perfekt ut men ikke fått noe svar. Han heter Hartge318d på Bimmerpost hvertfall. Virker ikke altfor lav akkurat som jeg vil ha det. Ja, den er helt nydelig og inspirerende! Dermed så sitter jeg derfor med disse følgende planene, masse å tenke på.. Min visjon er da foreløpig noe à la dette: *) Denne Hartge eller ///M5-eksosen. *) Ordne lakken på sideskjørt og fangere. *) Montere Whiteline baklyktene. *) "Lakkere" bremsecalipperene i mørk farge, muligens. Får se hva som gjøres når, følg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Det ser ut som fine planer dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Denne her er nydelig. Noen som vet hva han heter innpå her (om han er her) har prøvd å sende PM angående senkesettet på denne, som jeg synes ser perfekt ut men ikke fått noe svar. Han heter Hartge318d på Bimmerpost hvertfall. Virker ikke altfor lav akkurat som jeg vil ha det. Det er Tom Erik Kvande som selger denne på Finn.no. Mener det er han som er "Hartge-sjefen" hos Strandveien Auto som er norsk importør av Hartge. http://www.strandveienbmw.no/ansatte/en ... sp?id1=972 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå