Turbo-HF Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Bilen nærmer seg nå 46000 km, og høsten har kommet. Da blir det snart dens første EU-kontroll, service med oljeskift og filterbytte, pluss å sette på originale vinterfelger med piggfrie dekk, og å montere ny grill på, i titan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Bilen har passert 46700 km omtrent nå, og har nå EU-kontroll, service oljeskift, microfilter og service før vinteren. Ny grill er montert, og bilder og oppdatering kommer imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Høres bra ut, er service på,vei på min også.passerte akkurat 50k. Endelig fått orden på ca-systemet også, så nå kan vinteren bare komme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Høres bra ut, er service på,vei på min også.passerte akkurat 50k. Endelig fått orden på ca-systemet også, så nå kan vinteren bare komme. Så fint! (Y) Ja, det er veldig bra.. Godt det virker ca-systemet også! Hva var galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Ny grill montert, service blir tatt, "as we speak", og henter fin og EU-godkjent bil nå etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Service tas iløpet av kort tid, da de ikke rakk det idag, likevel, fordi jeg måtte hente bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 Service er nå tatt, på ca. 47500 kilometer, det føles bra.. "Nye" vinterhjul monteres på imorgen, siden damen må være skodd for kalde natter og dager.. *Brrrr* Da kommer også bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 En knallfin bil dette. Jeg prøvde Fredrik 90 sin her i sommer og jeg står på det jeg sier,dette må vel være en av de beste bilene som finnes å kjøre. Fin farge har du også på denne. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 En knallfin bil dette. Jeg prøvde Fredrik 90 sin her i sommer og jeg står på det jeg sier,dette må vel være en av de beste bilene som finnes å kjøre. Fin farge har du også på denne. Tusen takk, Jan, så koselig å høre! Det er jeg helt enig i, maken til ekte kjøreglede og kvalitetsopplevelse skal man lete lenge etter.. Finnes ikke for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Vinterhjul på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Ble bra dette Hans Fredrik, er godt med litt ekstra gummi nå som vi går inn i vinterhalvåret Pene felger, originalt og stilfullt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Ble bra dette Hans Fredrik, er godt med litt ekstra gummi nå som vi går inn i vinterhalvåret Pene felger, originalt og stilfullt Tusen takk for det, Fredrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 20, 2014 Forfatter Share Skrevet November 20, 2014 (endret) Bilen har nå rundet 49090 km, tiden og telleren flyr, men jeg prøver å kjøre minst mulig i møkkaværet og kulden, for å skåne bilen for kong vinter, som jeg bare liker noen få dager, på dagtid, hehe.. (Les: Isdans ) Vasker jo bilen grundig jevnlig, uansett.. Har idag, torsdag 20/11 utført stoffreperasjon av tekstilteppet mittt ved passasjersetet hos MultiBil, og er storfornøyd! (Forøvrig fikk jeg høre at bilen er grom.) Se før og etter bilder: Før: Etter: Endret November 20, 2014 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Du tar meg snart igjen på kilometerstand nå Er bra å få fikset slike småting, var det svimerke ifra en sigarettglo som var på teppet der? Man røyker da ikke i en slik bil Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 20, 2014 Forfatter Share Skrevet November 20, 2014 Du tar meg snart igjen på kilometerstand nå Er bra å få fikset slike småting, var det svimerke ifra en sigarettglo som var på teppet der? Man røyker da ikke i en slik bil Gjør jeg det? Satser hardt på det, gitt! Ja, må til, blir bra å fikse! Nei, man røyker ikke i biler, spesielt ikke her.. Tidligere eier sin feil, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå