Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Bilen nærmer seg nå 46000 km, og høsten har kommet. Da blir det snart dens første EU-kontroll, service med oljeskift og filterbytte, pluss å sette på originale vinterfelger med piggfrie dekk, og å montere ny grill på, i titan! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Høres bra ut, er service på,vei på min også.passerte akkurat 50k.

Endelig fått orden på ca-systemet også, så nå kan vinteren bare komme.

Så fint! :D (Y) Ja, det er veldig bra.. Godt det virker ca-systemet også! Hva var galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

En knallfin bil dette.

Jeg prøvde Fredrik 90 sin her i sommer og jeg står på det jeg sier,dette må vel være en av de beste bilene som finnes å kjøre.

Fin farge har du også på denne. :)

Tusen takk, Jan, så koselig å høre! :-D Det er jeg helt enig i, maken til ekte kjøreglede og kvalitetsopplevelse skal man lete lenge etter.. Finnes ikke for meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Bilen har nå rundet 49090 km, tiden og telleren flyr, men jeg prøver å kjøre minst mulig i møkkaværet og kulden, for å skåne bilen for kong vinter, som jeg bare liker noen få dager, på dagtid, hehe.. ;-) (Les: Isdans :P) Vasker jo bilen grundig jevnlig, uansett.. ;-) Har idag, torsdag 20/11 utført stoffreperasjon av tekstilteppet mittt ved passasjersetet hos MultiBil, og er storfornøyd! :grin: (Forøvrig fikk jeg høre at bilen er grom.) :D

Se før og etter bilder:

Før:

post-42257-0-07977900-1416495359_thumb.j

post-42257-0-06537300-1416495362_thumb.j

Etter:

post-42257-0-34670200-1416495364_thumb.j

post-42257-0-09136800-1416495367_thumb.j

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar meg snart igjen på kilometerstand nå :P Er bra å få fikset slike småting, var det svimerke ifra en sigarettglo som var på teppet der? Man røyker da ikke i en slik bil ;)

Gjør jeg det? Satser hardt på det, gitt! ;-) Ja, må til, blir bra å fikse! Nei, man røyker ikke i biler, spesielt ikke her.. Tidligere eier sin feil, tenker jeg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...