Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

dessverre så sliter man med veldig lav bruktpris på f10 og f11. Gjelder vel egentlig mye av tyske biler for tiden. Jeg fikk innbytte pris på ca 380 på min. Det er en bil som for 3 år siden hadde listepris på nesten 900 tusen. Med andre ord, over 500.000 i verditap på tre år.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva noen sier at denne bilen er lite utstyrt bare fordi den har manuell så vil jeg gå så langt som å si at vedkommende ikke har peiling! Bilen har til og med utvidet speedometer og det kunne gjerne jeg gitt høyrearmen min for å ha i min F10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90, nå må du slutte å vri på alt jeg sier, nevnte det med manuell kun fordi at de fleste ser etter auto på f10/11.

Står fortsatt for den kommentaren som ble fjernet da jeg ikke synes den er meget godt utstyrt som annonsen sier, men veldig flott bil og masse lykke til med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90, nå må du slutte å vri på alt jeg sier, nevnte det med manuell kun fordi at de fleste ser etter auto på f10/11.

Står fortsatt for den kommentaren som ble fjernet da jeg ikke synes den er meget godt utstyrt som annonsen sier, men veldig flott bil og masse lykke til med salget :)

Smaken er forskjellig, den har mer enn "basis", uansett, men takk for det.. Nå legger vi dette til side og lar det bli med det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Sunket en del og sunket en del. De har ikke sunket noe mer eller mindre enn tilsvarende modeller og hva som har vært representativt for foregående modeller. Husk at den aktuelle bilen nå er 4-4,5 år gammel, og et verditap på 275.000-325.000kr (antatt nypris på rundt 600.000-650.000) på den mengden år er strengt tatt ikke så "veldig mye". 

Ellers skulle du selvfølgelig solgt bilen når du hadde de aktuelle budene inne, men det er lett å være etterpåklok. Det bekrefter at det ligger noe i setningen; "Det første budet er som regel det beste".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Sunket en del og sunket en del. De har ikke sunket noe mer eller mindre enn tilsvarende modeller og hva som har vært representativt for foregående modeller. Husk at den aktuelle bilen nå er 4-4,5 år gammel, og et verditap på 275.000-325.000kr (antatt nypris på rundt 600.000-650.000) på den mengden år er strengt tatt ikke så "veldig mye". 

Ellers skulle du selvfølgelig solgt bilen når du hadde de aktuelle budene inne, men det er lett å være etterpåklok. Det bekrefter at det ligger noe i setningen; "Det første budet er som regel det beste".

Det nytter ikke å være etterpåklok, nei, og jeg hadde heller ikke M5'en da jeg vurderte salg første gangen, Lasse. ;-) Følte heller ikke at vedkommende var skikkelig seriøs da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Er det realitetene at e39 er en gammel bil som gjør at det tenkes?

Vet ikke hva jeg skal si, ingenting galt med E39, men påkost, savn av helheten med F10, og ja, nye finesser! ;)

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...