Dal-z Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Det der ser jo ut som en hybridmodell fra Toyota..!
Fredrik 90 Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 …og når vi snakker om solen. F46 2-serie AT har jo vært kjent for et par sider tilbake, men den lange versjonen med 7 seter har man ikke sett noe særlig til og hvertfall ikke i ferdige bilder. Her er imidlertid både kort- og langversjon lekket i ett og samme bilde. Når dette er sagt med framhjulstrekk og hvor teit det er så må jeg jo si at den ser jo meget bra ut denne 2 serie GT, til å være en slik type bil som det er. Mercedes B-klasse ser jo ut som ett brød og Touran er bare firkantet...... Det der ser jo ut som en hybridmodell fra Toyota..! BMW har jo sammarbeid med Toyota, de lager noen motorer for Toyota og får verdifull hybridteknoligi i bytte. Ett av de beste argumentene man som BMW entusiast kan ha, når Toyota ( Toyota=Driftsikkerhet ) trenger hjelp til å lage motorer jo da spør de BMW om hjelp
Fredrik Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 La meg si det slik... BMW har sannelig beveget seg langt vekk fra det konseptet jeg ble glad i tidlig på 80-tallet da E30, E28, E23 og E24 definerte hvordan en sportslig bil skulle være... Sletten reagerte på dette 1
milhouse Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 http://www.tv2.no/underholdning/broom/-jeg-tenkte-hae-hva-er-dette-4183148.html
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 http://www.tv2.no/underholdning/broom/-jeg-tenkte-hae-hva-er-dette-4183148.html Ser ut som M3 og M4, ikke noe spesielt i det egentelig nå som bilene er sluppet for offentligheten. Det som er mer interessant er den bilen man ser dårligst, kan dette være nye X5M?
Saltkjelen Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Jeg holder nok også en knapp på at den fremste modellen er en X-modell i M-versjon (se støtfangeren og fire eksosrør). Forøvrig ganske irriterende at vedkommende ikke tok flere bilder når han først gasset på for å ta igjen kolonnen. 2-serie Active Tourer med M-sportspakke:
Silverboy Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Ser at active tourer får x35 eksos allerede fra 225i -skuffende.. Og gammel automat spak - skuffende... Og det mest skuffende snakker vi ikke om engang Hvorfor ikke bare klemme til og bli som alle andre først som sist...
Haukefer Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 En ting skal den der Active Tourer ha, den ser garantert best ut i sin klasse. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Julian Sommer reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Kommer vel ikke noen 235I i denne, er vel tverstilt motor siden det er framhjulstrekk og da tenker jeg en rekkesekser på 3,0 liter bil ta for mye plass og bli for tung. Hvorfor har ikke BMW utviklet en mindre rekkesekser med turbo? En ting skal den der Active Tourer ha, den ser garantert best ut i sin klasse. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Helt enig, syenes faktisk den er litt småtøff nå etter å ha sett litt på den Men for meg er ikke dette noen BMW, en BMW trekker ikke på framhjula alene....
awt Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Skrevet Februar 16, 2014 Det ryktes om en 235i AT med firesylindret turbomotor, og at det er en versjon av denne som en gang finner vei til M2 coupé.
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Det ryktes om en 235i AT med firesylindret turbomotor, og at det er en versjon av denne som en gang finner vei til M2 coupé. Nei nå må de faen meg ta å gi seg der nede i München....Hjelper jo jævlig lite å gå ned til firer i M2 når de utvikler ny V12er til 7 serie...
awt Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Skrevet Februar 16, 2014 Det er vel ca. det samme som å omgjøre kullkraft til strøm for å elektrifisere Nordsjøen, når man mye enklere og billigere kunne hatt gassturbiner der ute som man har hatt i alle år.
Fredrik Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Nei nå må de faen meg ta å gi seg der nede i München....Hjelper jo jævlig lite å gå ned til firer i M2 når de utvikler ny V12er til 7 serie... Det er jo nettopp pga. de nye tre og firesylindrede motorene at BMW også kan ha bl.a V12 motorer på reportoaret. EU har bestemt at det er det samlede CO2 utslippet for hele motorprogrammet som er avgjørende. Dette var også den primære årsaken til at Porsche forsøkte å overta Volkswagen. Idag er rollene byttet om, men effekten for VW er den samme som var attraktiv for Porsche.
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Det er jo nettopp pga. de nye tre og firesylindrede motorene at BMW også kan ha bl.a V12 motorer på reportoaret. EU har bestemt at det er det samlede CO2 utslippet for hele motorprogrammet som er avgjørende. Dette var også den primære årsaken til at Porsche forsøkte å overta Volkswagen. Idag er rollene byttet om, men effekten for VW er den samme som var attraktiv for Porsche. Det forstår jeg jo, men saken er den at med BMW sin ekspertise på motorer så hadde de fint klart å bygge en liten rekkesekser på 2 liter med turbo som går vel så økonomisk som firere. Men ved å kutte ned til fire sylindre så viser BMW nemlig tydligere til omgivelsene at de tar grep om miljøet, for det er åpenbart viktigere enn å vise at de fortsatt lager entusiastbiler med sjel... Fredrik reagerte på dette 1
awt Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Skrevet Februar 24, 2014 Det er definitivt slutt på de tidene der M-pakken var noe spesielt og kun fantes på noen få modeller. I tillegg kom den gjerne flere år etter at modellen ble lansert. Nå får man M-pakke på det aller meste, og denne kan som regel bestilles fra første dag. Her er spionbilder av kommende X4 med M-pakke. Relativt lite kamuflasje, så man ser godt hvordan den vil bli. Personlig har jeg litt sansen for X6 ettersom den er så politisk ukorrekt det er mulig å få det, men denne synes jeg ikke helt det samme om. Vil også tro Porsche Macan vil være førstevalget for mange i dette segmentet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå