bmwZ Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 digger alt arbeide i detaljene, blir veldig bra Takk, det begrenser seg med stæsj å kjøpe til Z4, så da må man finne på noe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Dette blir veldig bra Liker disse småtingene du gjør Litt sånn som italienske super/luksusbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Dette blir veldig bra Liker disse småtingene du gjør Litt sånn som italienske super/luksusbiler Takker, ja ser ikke bort ifra at jeg henter litt inspirasjon fra de bilene jeg jobber med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Har fått tatt noen bilder av bedre kvalitet som lovet. Men bildene er med vinterhjul på, selv om jeg ikke bruker den om vinteren. Skal jeg gjøre nye mods er jeg avhengig av å kunne flytte bilen ut på verkstedet på jobben Derfor greit med vinterhjul Men har gjort en ting ikke alle kommer til å like. Har byttet ut det gamle Sdrive 35i merket på forskjermene med M35i logoer. Kjøpte bare M135i merket og kastet ett tallet Syntes det matcher bilen og særlig bremsene på en bra måte. So here you go: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 We liker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 FY FLATE så gjennomført!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Dette er faktisk helt hinsides fint! Detaljnivået på denne er skyhøyt!!! Kudos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Du er en person jeg kan handle bil av ser jeg. Veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Vil ikke si det var feil egentlig, med M35i. Forskjellen på deg og de fleste som setter det på sine slitne 3-serier, er jo at denne begynner virkelig å likne en M-verdig bil, utseende og detaljmessig litt rart å se det på siden thou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Vil ikke si det var feil egentlig, med M35i. Forskjellen på deg og de fleste som setter det på sine slitne 3-serier, er jo at denne begynner virkelig å likne en M-verdig bil, utseende og detaljmessig litt rart å se det på siden thou Helt enig! Virkelig gjennomført.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger. Gleder meg til å få på 20" sommerhjulene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Fantastisk flott bil med herlige mods! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Fantastisk flott bil med herlige mods! Jo, takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 De detaljene du legger til bilen gjør utrolig mye Likte spesielt godt detaljene på bremsene og kombinasjonen med skinn og alcantara innvendig! Men jeg syns det er penere uten noe emblem (uansett om det er M35i eller bare 35i). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå