RF91 Skrevet November 24, 2023 Share Skrevet November 24, 2023 (endret) Eg lika ikkje RC-planane dine då eg ha NØYAKTIG samme planane for mine RC-felgar 😅 Kanskje ein annan farge, men ellers e alt likt 😂 Endret November 24, 2023 av RF91 Pølsefingrar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet November 24, 2023 Forfatter Share Skrevet November 24, 2023 1 time siden, sveigis skrev: Meget gode planer .🙏 Det oppsettet der så jeg på en e36 i sommer og det er bare så fett . Skulle selv likt og hatt det oppsettet selv på den grønne . Om du skulle komme over et sett du ikke skal ha selv i 090 felger ,så si gjerne ifra . Vil gjerne ha originale liggende til e28 .😊 Blir spennende dette og se og vil nok kle e36en godt . Will do 53 minutter siden, RF91 skrev: Eg lika ikkje RC-planane dine då eg ha NØYAKTIG samme planane for mine RC-felgar 😅 Kanskje ein annan farge, men eller e alt likt 😂 Hehe! Med mindre dine og skal på en rød E36 Coupe så må det vell være greit Endring i planene allerede angående RF, disse ender som 5x120. Når disse ble sveist var det det som var planen. Og derfor ble det ikke gjort noe med desse lommene på baksiden av navet. Solgte OZ futura hjula mine tilbake i 2016, og kjøpte desse siden jeg skulle over på 5x120 (angrer som fy nå på at jeg solgte futura) Da såg de slik ut Delte de, og fikk laget meg en sveisejig med et lite håp om minst mulig vridning under sveis Ferdig sveist Tønnene har blitt sandblåst og blir pulverlakkert sorte. Har kjøpt nye Hex'er i gull. Når senter er ferdig maskinert blir de lakkert i Alpineweiss 218, lik som bilen. Sammen med gull skruer og radinox kanter tror jeg dette kan bli kledelig på E30en ZhilleN, sveigis, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet November 24, 2023 Share Skrevet November 24, 2023 Bare 158 dager til 1 mai og sesongen starter igjen nå Eystein 😉😇 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet November 24, 2023 Forfatter Share Skrevet November 24, 2023 Det gledes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet November 24, 2023 Share Skrevet November 24, 2023 3 timer siden, Eystein Ose skrev: Det gledes! Blir meget bra det der 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet November 24, 2023 Forfatter Share Skrevet November 24, 2023 27 minutter siden, Olaandref skrev: Blir meget bra det der 👌 Takk! Undersøkte litt priser på kanter i går. Prisene har steget drastisk (+svak krone) siden sist jeg pussa opp hjul. Så her må man bare ta tiden til hjelp og ta ett sett om gangen😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 25, 2023 Share Skrevet November 25, 2023 Custom RC er blant grommeste hjulene man får! Blir meget bra 😁 Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet November 25, 2023 Forfatter Share Skrevet November 25, 2023 2 timer siden, Skulebollen skrev: Custom RC er blant grommeste hjulene man får! Blir meget bra 😁 Helt enig! Gleder meg til å få dette gjort😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet November 27, 2023 Forfatter Share Skrevet November 27, 2023 Har en avtale med svigersøstra mi at jeg holder vedlike bilen hennes, mot at hun passer hunden vår når vi trenger det. Nå var det påtide med olje og oljefilter skift. Ikke så relevant for tråden, men siden det ble testing av nytt utstyr kanno det være artig å vise frem. Kjøpte tidligere i år en oljeoppsamler som monteres på girkassejekken. Utrolig genial sak recorded-6458770729748.mp4 591D7920-1681-4EB2-AB13-CB37B01047D6~3DC012BA-BB0D-4457-A49E-2AB12DE3951B.mov De som kjenner meg vet at når jeg først begynner å gruble på noe, klarer jeg ikke helt å slutte. Denne helgen var det senterkopp på RC090 som tok fokuset. Planen fra start var å kjøpe dette kitte fra EWW https://ewheelworks.us/collections/products/products/bbs-center-cap-conversion-for-2-piece-17-18-bmw-style-5?variant=41848316657846 Men er to ting som har gjort meg skeptisk, det første er den jævla høye prisen, og det andre er at vaffla er fresa ut, så looken blir litt off i forhold til f.eks RS. Etter litt googling kom jeg over denne varianten fra Mod-ing: https://mod-ing.com/caps/bbs-rc-17-18-aluminum-center-caps/ Her er vaffla stanset slik som orginalt og ser mye bedre ut. Prisen er og mye mer edruelig (fikk 30% i rabatt pga BF i tillegg). Men her er Hex'en i plastikk, og det blir for jalla. Men etter en del prating med mod-ing endte det med at de sendte over 3D modellen av selve hex'en. Så da er planen klar. Jeg bruker alt fra settet til Mod-ing utenom selve hexen. Den får jeg en kamerat til å maskinere i aluminium. Spennende! GtiGtr, ZhilleN, Bendik Kjellevold og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 27, 2023 Share Skrevet November 27, 2023 Kor mykje skal kompisen din ha for å laga eit ekstra sett? Eg ha allerede handlekorga klar av EWW, men ha ikkje greid å trykka på checkout-knappen endå pga den stive prisen. Berre utsatt da og utsatt da i da uendelige😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet November 27, 2023 Forfatter Share Skrevet November 27, 2023 1 time siden, RF91 skrev: Kor mykje skal kompisen din ha for å laga eit ekstra sett? Eg ha allerede handlekorga klar av EWW, men ha ikkje greid å trykka på checkout-knappen endå pga den stive prisen. Berre utsatt da og utsatt da i da uendelige😂 Skal ta ein prat med han om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 27, 2023 Share Skrevet November 27, 2023 58 minutter siden, Eystein Ose skrev: Skal ta ein prat med han om det Strøkent, berre gi meg ein lyd om han gidda å ta seg bryet 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 20, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2023 Da kom senterkoppene fra Mod-ing, og passformen på vafflen er utrolig bra. Så med hex i rustfritt blir dette meget flott. Glenny93, Ampera, Skulebollen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 20, 2023 Share Skrevet Desember 20, 2023 Dette blir bra ,gleder meg til fortsettelse her Eystein😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 21, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2023 Takk Sveigis!😄 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå