ZhilleN Skrevet Desember 23, 2023 Share Skrevet Desember 23, 2023 Artig vri på RC felga, blir spennende å se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 23, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2023 Takk! Er spent selv også. Satser på å få maskinert senter å tønner over nyttår, slik jeg kan få levert det til lakk/pulverlakk😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Desember 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2023 Som nevnt i Snapshot of the day tråden var jeg innom E36en igår. Fikk så sykt lyst på sommer, men greit det er litt tid igjen slik jeg får ferdigstilt RC090 hjula. Kikka litt gjennom bildene på mobilen fra i sommer, og fant et klipp jeg ikke har posta her før. C3DCB23E-A410-4E66-9349-63499BC58E94.mov Orjan, Dusy, GtiGtr og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 14, 2024 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2024 Trenger litt hjelp her! Hittil står det mellom 3 farger å lakke RC senter i. Skyscraper Grey Metallic Brooklyn Grey Metallic Hockenheim Silver Kom med innspill😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 14, 2024 Share Skrevet Januar 14, 2024 Av dei 3 der, Skyskraper, eventuelt Hockenheim 🙂 Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 14, 2024 Share Skrevet Januar 14, 2024 Men mulig jeg hadde endret mening om jeg fikk sett de live 🙂 Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 14, 2024 Share Skrevet Januar 14, 2024 Ganske ok det her og 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 14, 2024 Share Skrevet Januar 14, 2024 Trur eg hadde gått for Skyscraper, men sidan eg og deg ha omtrent identiske RC-plana so syns eg du bør lakka dei gull. Eller kvite. Eller svarte. Iallefall ikkje sølv eller grå 😄 Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 14, 2024 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2024 Gull og sort er uaktuelt. RF hjula skal bli hvite, så det også utgår. La ut en poll på Instagram stories nå, så lurer på å gjøre det så enkelt at det blir fasit😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 14, 2024 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2024 6 minutter siden, RF91 skrev: Trur eg hadde gått for Skyscraper, men sidan eg og deg ha omtrent identiske RC-plana so syns eg du bør lakka dei gull. Eller kvite. Eller svarte. Iallefall ikkje sølv eller grå 😄 Har knappast sett bilde av bilen din solenge du har eigd den, so at vi har like felger går nok heilt fint😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 14, 2024 Share Skrevet Januar 14, 2024 (endret) 1 time siden, Eystein Ose skrev: Har knappast sett bilde av bilen din solenge du har eigd den, so at vi har like felger går nok heilt fint😂 Whaaaat? Ha du knapt sett bilen eg ha eigd i 13,5 år og hatt på vegen sikkert nesten ein heil sesong til saman? 😲😄 Edit: I tilfelle da va uklart: Ikkje lakk RC'ane svarte eller kvite. Gull går jo an, men dei passa nok bedre med ein av dei tre fargane du ha lagt ut, ja 🤓 Endret Januar 14, 2024 av RF91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 14, 2024 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2024 1 minutt siden, RF91 skrev: Whaaaat? Ha du knapt sett bilen eg ha eigd i 13,5 år og hatt på vegen sikkert nesten ein heil sesong til saman? 😲😄 Når jeg tenker meg om har jeg vell sett tusenvis av bilder av den i bimmers-tråden din🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 14, 2024 Share Skrevet Januar 14, 2024 8 minutter siden, Eystein Ose skrev: Når jeg tenker meg om har jeg vell sett tusenvis av bilder av den i bimmers-tråden din🤔 Trur da blir ein lett tråd når nye motoren e komt i hus 😎 sveigis og Eystein Ose reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 18, 2024 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2024 (endret) Kjører i gang en liten update til. Jeg mottok som sakt senterkopp-kittet fra Mod-ing, og vaffla såg meget bra ut. Det som ikke så bra ut var resten som var 3D printet og rimelig svakt. Bare under prøvemontering knakk låsemekanismen flere plasser, og denne planen ble skrotet. Så da var det å gruble fram en ny plan. Jeg bruker vafflene fra Mod-ing, kjøper nye 1/3 heigth BBS RS hex og maskinerer gjengeinnsats som blir festet i senteret med setskruer. Det positive med dette er at visst jeg er uheldig å myste en Hex så er det bare å bestille ny. Delte felgene Og deretter bokstavlig talt delte tønnene Tar grovkappet hjemme for å gjøre det enklere for både sandblåsing og maskinering Tønner og senter klar for sandblåsing. Fikk lånt meg en full height BBS RS hex for å teste før bestilling av nye Dette lovet bra. Så jeg bestilte nye fra EWW Og her sammenlignet med org rc090 senterkopp (OBS, Ebay emblemet skal byttes ut med org BBS, org BBS emblem vil ligge flush i øvrekant av mutter) Har også sendt inn en bestilling til SRR Hardware som består av: 2stk 17x2.0 kanter 2stk 17x3.0 kanter 140stk M8x32mm gullskruer 140stk M8 muttere 4stk skrudde ventiler. Siden kantene må produseres tipper jeg å få disse mot slutten av februar/starten av mars. Vil prøve å ha både tønner og senter klare for montering til da. Endret Januar 18, 2024 av Eystein Ose Skulebollen, sveigis, StigJ og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 18, 2024 Share Skrevet Januar 18, 2024 Dette blir knall helt klart 😊 Skikkelige felger er halve bilen uten tvil .🙏 Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå