tambur4 Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Da har man puslet litt mer! Har handlet midtarmlener fra USA, og derfra fikk jeg plastlisten under setet. Denne var knekt. Midtarmlenene er riktignok i skinn, men passer uansett fint inn. Fikk renset de litt, men må nok ta en runde til! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Ser pent ut bra at noen av disse holdes orginale Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Bilen er nå vasket og stelt etter beste evne, og klar for Cars & Coffee på Øvrevoll i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Der fikk du deg armlener du også ja! De gjør virkelig en forskjell, savner dem i 1-serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Gratulerer ! utrolig strøken bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 7, 2014 Forfatter Share Skrevet September 7, 2014 *sukk* Full stopp I Operatunnellen! Gåen katalysator.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Katalysator på en82 mod e28??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 7, 2014 Forfatter Share Skrevet September 7, 2014 Ja, forrige eier ettermontere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Åhuff da, kjedelig med stopp og særlig i en tunnel Stussa også på katalysator på en 82 modell, men de er vel ganske strenge på dette i Tyskland så jeg skjønner at de ettermontert 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Gleder meg til bilen kommer "hjem" igjen. I mellomtiden har man fått pakke i posten! norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Høiseth Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 følger med her, fantastisk strøken bil tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Må ha vært denne jeg så på Bilia i Ski tidligere i dag? Hvis ikke så har du en enegget tvilling. Helt utrolig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Det er helt riktig! En bekjent av datteren vår skal fjerne ødelagt katalysator og sette på original fremre potte i stedet. Venter bare på deler. Litt vondt å la den stå slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Ja, syns jeg så en jente i bilen når den ble tauet. Misunner deg til månen og tilbake, fantastisk bil. Følger med videre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Da er bilen endelig hjemme. Ny lydpotte erstatter katalysatoren. Endelig får motoren puste.. Nå går bilen fantastisk bra! Ble en herlig kjøretur fra Oppegård til Halden! Morsomt at det var min datter Anne Lise og hennes kompis Jon som fikset bilen. En stor takk til dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå