sveigis Skrevet November 30 Forfatter Share Skrevet November 30 20 timer siden, Fredrik 90 skrev: Lurt å stoppe bruken av den nå, har sett saltbilen noen ganger og de salter selv om det er plussgrader…i tilfelle det fryser på ut over natta. Men da mangler du bare ett trekk over den og ett par fuktslukere inni fra Biltema 👍 Ja nå var det på tide og observert det samme Fredrik 😊 Fuktsamlere osv blir handlet nå til uken . 19 timer siden, E.C. skrev: Du må stikke langt nok inn for å løsne tunga som låser kontakten på plass. Du må også ha fri tilgang til kabelen fra baksiden som du kan dra i samtidig. Ta én og én kabel. Tipper de ser sånn ut: Det er også lette å svare om du sier akkurat hva kontakten er til (mulig jeg har misset det). Da kan man slå opp i delekatalogen hva slags pins det er der, da kan man ofte google disse og så blir det lettere å se hvordan man skal demontere slike. Takk for tips og skal gjøre et forsøk igjen . Dette er kontaktene til tempfølere samt jeg skal bytte til tomgangsregulator ,LMm og denne sensoren som sitter på spjeldet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Fredag kl. 13:09 Forfatter Share Skrevet Fredag kl. 13:09 Det går mot jul her og siden jeg er hjemme må det gjøres litt her for og avløse fruen 😊 Idag var det rydding og vasking av div smårom som skulle gjøres og i den forbindelse ,kunne jeg og legge litt planer pga jeg fant frem dette : Dette er altså da nye deler til e34en som jeg har liggende . Og som tidligere nevnt så har jeg en slark / dunkelyd ved oppbremsing og tenker det er et av stagene på venstre side . Regner med det er casterstag . Så jeg er litt her nå om jeg skal bytte alt til nytt eller bare rett og slett presse ut den bakre foringen på den som står i bil og bytte den. Er bare det at alt annet er tight og fint på den og ser ikke helt grunn til å bytte alt da .. Om jeg bytter foringen bare så gjør jeg kun det kun om kulen er iorden . Hvertfall greit å ha liggende til den . Derimot om mer er gåent så bytter jeg alt 😊 Ellers så ser jeg at voksen holder seg fra i sommer : Og godt å se hele kanaler som skal slippe og utfordres fremover : Og pr dd bilde : Har forøvrig hatt en hyggelig samtale med @Olaandref pr telefon idag og 😊. Så nå har jeg fått landet noen deler her til denne bilen som trengs sårt og . Holder været seg uten snø ,så kaster jeg den opp på bukker og susler litt forsiktig nå fremover . Dvs den kan bare stå på bukker da den ikke brukes uansett .😊 Ampera, Mortenej og Vegard_ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 21:55 Share Skrevet Lørdag kl. 21:55 På 6.12.2024 den 14.09, sveigis skrev: Det går mot jul her og siden jeg er hjemme må det gjøres litt her for og avløse fruen 😊 Idag var det rydding og vasking av div smårom som skulle gjøres og i den forbindelse ,kunne jeg og legge litt planer pga jeg fant frem dette : Dette er altså da nye deler til e34en som jeg har liggende . Og som tidligere nevnt så har jeg en slark / dunkelyd ved oppbremsing og tenker det er et av stagene på venstre side . Regner med det er casterstag . Så jeg er litt her nå om jeg skal bytte alt til nytt eller bare rett og slett presse ut den bakre foringen på den som står i bil og bytte den. Er bare det at alt annet er tight og fint på den og ser ikke helt grunn til å bytte alt da .. Om jeg bytter foringen bare så gjør jeg kun det kun om kulen er iorden . Hvertfall greit å ha liggende til den . Derimot om mer er gåent så bytter jeg alt 😊 Ellers så ser jeg at voksen holder seg fra i sommer : Og godt å se hele kanaler som skal slippe og utfordres fremover : Og pr dd bilde : Har forøvrig hatt en hyggelig samtale med @Olaandref pr telefon idag og 😊. Så nå har jeg fått landet noen deler her til denne bilen som trengs sårt og . Holder været seg uten snø ,så kaster jeg den opp på bukker og susler litt forsiktig nå fremover . Dvs den kan bare stå på bukker da den ikke brukes uansett .😊 Alltid hyggelig med en prat Jan sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Lørdag kl. 22:30 Share Skrevet Lørdag kl. 22:30 Du skal kun se på delene Jan også lar du de ligge pent i esken sin til kroppen fungerer igjen. Hvis du likevel ikke vil høre så ville jeg byttet begge Casterstagene. Nå husker jeg ikke eksakt km. men BMW anbefaler og bytte begge to. Mener og huske du kan bytte kun en side hvis de ikke har gått mer enn en ca 50 000 km eller var det 85 000. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mandag kl. 06:26 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 06:26 På 7.12.2024 den 22.55, Olaandref skrev: Alltid hyggelig med en prat Jan Ja takk det samme 😊 På 7.12.2024 den 23.30, Rune-K skrev: Du skal kun se på delene Jan også lar du de ligge pent i esken sin til kroppen fungerer igjen. Hvis du likevel ikke vil høre så ville jeg byttet begge Casterstagene. Nå husker jeg ikke eksakt km. men BMW anbefaler og bytte begge to. Mener og huske du kan bytte kun en side hvis de ikke har gått mer enn en ca 50 000 km eller var det 85 000. Ja blir ikke det helt store nå det kan jeg love deg Rune 😊 Nå har jeg vært sånn tålig i høst nettopp pga jeg har klart å gjøre andre ting kontra teppe på bakken og skruing og det beste ,ikke vært noe savn. Jøss dette visste jeg ikke dette du skriver her med intervaller ,om man kan kalle det noe sånt . Jeg må uansett få den opp i luften for å sjekke dette så ser jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå