Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det Daniel:).

Jeg var og skeptisk men etter å ha googlet litt samt samlet tanker i hue mitt,visste jeg det ville bli greit.

Og i virkeligheten ser du det ekstra godt.

Det beste av alt,er jo at hvis jeg vil ha bilen klin original ,tar det meg en halv dag inkludert fjærbeinsbytte,så er den dønn original.

Og det skal jeg teste ut om noen år når jeg blir lei av stiv bil og senk.

Men akkurat nå nyter jeg kjørekaraksterikken som den er.:).

Jeg fikk noen bilder av en som skal høgge en islandgrønn e34 med strøkne dører og div.

Dette henter jeg nå fortløpende.Og har jeg sykt sykt flaks,så kan det hende at fargeforskjellen ikke er stor.

Da vil dette bli montert ..:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg finner utrolig lite når jeg søker etter denne fargen egentlig, virker ikke særlig "populær".

 

Skulle gjerne ha senket min litt også, men mangel på plass og verktøy gjør det litt vanskelig.

Skulle selv hatt nye dører og panser + bakluke da alle har rust. Men er for øyeblikket bakluken som er verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, der ble det nye lykter også gitt. Nå vet jo du hvor jeg står i henhold til slikt, men vet du hva? Så lenge bilen er slik du drømte om når du var yngre og nå er glad for å ha den slik, så er jeg også glad :) Synes det er supert at du følger den stilen du vil ha på bilen da det er det som gir deg størst eierglede. Så kan jeg ha min E34 seende ut slik den forlot samlebåndet så utfyller bilene våre hverandre på en veldig god måte :)

Og som du sier, går du lei så kan du bytte til en annen stil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he Fredrik ja jeg vet hvor du står og jeg er så jækla enig som bare det.

Hadde aldri tuklet med et original eksemplar.

Men i og med denne bilen fikk senk og felg samme dagen omtrent som den kom ut,så føler jeg de oppgraderingene jeg gjorde ,var riktig.

Det har jeg alltid hatt lyst til å gjøre og jeg angrer ikke.

Og dette må jo være verdens letteste bil å lage samlebåndsoriginal igjen.

Men en ting skal jeg love deg min venn,her kommer det ikke noe plast på av noe slag,Ikke noe M,ikke noe Alpina,ja ingenting.Fint er det men jeg skal ikke ha det :).men hver forbannet gang jeg ser din e34 for jeg lyst på å lakkere bilen helt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble bra med lyktene!

Jeg synes at det er morsomt at folk "personifiserer" bilene sine. Alt trenger ikke være helt originalt.

Jeg gjør det selv, men synes (for min egen del, ikke andres!) det er viktig at det skal være mulig å sette bilen tilbake til originalstand.

 

Har alltid vært stor fan av E34, og lurer faktisk på innimellom å bytte ut min E28 med E34. Tar gjerne en fin, original 535i, men med blanke lister rundt vinduene. Jeg er nemlig gammel nok til å huske at de påkostede bilene hadde mye utstyr og blanke lister :smile:

Endret av tambur4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble bra med lyktene!

Jeg synes at det er morsomt at folk "personifiserer" bilene sine. Alt trenger ikke være helt originalt.

Jeg gjør det selv, men synes (for min egen del, ikke andres!) det er viktig at det skal være mulig å sette bilen tilbake til originalstand.

Har alltid vært stor fan av E34, og lurer faktisk på innimellom å bytte ut min E28 med E34. Tar gjerne en fin, original 535i, men med blanke lister rundt vinduene. Jeg er nemlig gammel nok til å huske at de påkostede bilene hadde mye utstyr og blanke lister :smile:

Takk for det.

Jeg er så enig som det går ann å få blitt.

Er selv fan av originale biler uten tvil og liker det godt.

Jeg blir kraftig provosert av mengden mennesker som sier at du ødelegger bilen med å gjøre enkle grep på bil.

Det er klart at hvis jeg ser en dønn strøken e34 og 2 uker etter ,råner en guttunge rundt med samme bil med Rieger og cromfelg,ja det er trist.Da burde han heller finne en annen og ødelegge.

Men igjen,hans bil hans muligheter.

Denne moddingen som jeg har gjort mener jeg er helt rett tidsmessig og utseendemessig.Akkurat det samme som du gjør på din.

Og din er nydelig.

En original e34 535i er fin så vil du ha det ,så skjønner jeg det godt.Men ikke bytt din bort,det vil du angre på.

Skal selv kjøpe e28 nå i sommer og det gledes.

!!!

Nydelig. Gjorde meget med helheten til bilen.

Takk Takza.

Ja for å være helt ærlig så ble den bra nå.

Stod på utsiden av Mcdnalds nå istad og da kom det en gjeng bort jeg tror aldri noensinne har fått så mye skryt av en bil.

Er jo gøy,selv om jeg bygger den sånn jeg vil ha den ,ikke hva andre sier:).

Men det gir jo krefter til å fortsette.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagsmorgen..

Ok,kona skulle avgårde med barn på skole og hun selv skulle på jobb.

Til dere som er foreldre og har barn i skolealder,vet at morgen er hektisk.

Da fruen skulle starte Zafiraen ,var det heeelt dødt.

Tom for strøm.

Etter en mengde banning fra mor(ifølge mine barn:)),måtte hun ratte e34 og det gjorde ingenting visstnok.

Barna kom seg på skolen og mor på jobb.

Da jeg kom hjem fra jobb ,så reiste jeg avgårde for åkjøpe et nytt batteri og valget falt på Sønnak.

Dette er batterfavoritten min.

Kom hjem og skulle montere dette i Opelen men fader..denne bilen skal jo selges,hvorfor montere et nytt batteri i denne?

Joda ,vi monterer det nye i Bmw'en.Mye kosligere det

Nytt Sønnak:

post-58602-0-19924300-1428946105_thumb.j

Litt demontering.

Det gamle på vei ut av bil:

post-58602-0-49222200-1428946189_thumb.j

Det batteriet som stod i e34en var godt men alltid gøy med noe nytt.

Denne uken blir det montering av tåkelykter og test av denne:

post-58602-0-14595400-1428946429_thumb.j

Skumparty next:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagsmorgen..

Ok,kona skulle avgårde med barn på skole og hun selv skulle på jobb.

Til dere som er foreldre og har barn i skolealder,vet at morgen er hektisk.

Da fruen skulle starte Zafiraen ,var det heeelt dødt.

Tom for strøm.

Etter en mengde banning fra mor(ifølge mine barn:)),måtte hun ratte e34 og det gjorde ingenting visstnok.

Barna kom seg på skolen og mor på jobb.

Da jeg kom hjem fra jobb ,så reiste jeg avgårde for åkjøpe et nytt batteri og valget falt på Sønnak.

Dette er batterfavoritten min.

Kom hjem og skulle montere dette i Opelen men fader..denne bilen skal jo selges,hvorfor montere et nytt batteri i denne?

Joda ,vi monterer det nye i Bmw'en.Mye kosligere det

Nytt Sønnak:

post-58602-0-19924300-1428946105_thumb.j

Litt demontering.

Det gamle på vei ut av bil:

post-58602-0-49222200-1428946189_thumb.j

Det batteriet som stod i e34en var godt men alltid gøy med noe nytt.

Denne uken blir det montering av tåkelykter og test av denne:

post-58602-0-14595400-1428946429_thumb.j

Skumparty next:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ille å si Fredrik men jeg tror jeg fikk den fra England:):).

Du skjønner jeg,kone og eldstedatter gikk amok på ebay en kveld og bestilte en mengde varer.

Da jeg kom hjem ,var den pakket ut av datteren min og pakken kastet men ja England ,tror jeg det var.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...