Rune-K Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) 33 minutter siden, sveigis skrev: Ja de hadde mye tøft og tenk om de kunne fortsatt utover De fikk til noe med Insignia OPC awd men etter det ,sorgen 😩😩. Tenk for en Omega v8 hadde vært ,det hadde vært totalpakken . Helt riktig en klassisk limebil den jeg refererte til . Kjenner til den og du gjorde det riktige mtp og holde den original . Huff kjenner jeg blir dårlig av misunnelse når jeg ser på bildet av den .😅 Det skal jeg og sannheten er at jeg for tiden er i dialog med enkelte som har litt ,men problemet er at mye er satt bort pga rust og sveise kan jeg ikke og da er ting komplisert . Et av problemene med og holde på med gammel Opel er deletilgangen. Der er Opel i likhet med Ford og Audi helt elendige. Skal man holde på med tyske veteranbiler er det kun MB, BMW og Porsche som gjelder. Ellers begynte vel elendigheten for Opel med Ascona C. Det må være en av de kjedeligste bilene som er blitt laget. Som et lite apropos så kom jeg i påsken i snakk med en kar, gjør gjerne det når jeg lufter sjuern, dattera hans hadde akkurat importert en Cadillac Cimarron, og for den som ikke vet det så er den bygd på samme platform som Ascona C. Da er du dedikert til amcar. Endret 13 timer siden av Rune-K sveigis reagerte på dette 1
eivi91 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 11 minutes ago, Rune-K said: Som et lite apropos så kom jeg i påsken i snakk med en kar, gjør gjerne det når jeg lufter sjuern, dattera hans hadde akkurat importert en Cadillac Cimarron, og for den som ikke vet det så er den bygd på samme platform som Ascona C. Da er du dedikert til amcar. Jeg vet om en hardbarka amcar-entusiast i nærmiljøet her også som kjøpte seg en Opel Insignia, men byttet ut alle emblemer med Chevrolet, siden det er samme bil som Chevrolet Malibu/Vectra. 😎 sveigis og Rune-K reagerte på dette 1 1
sveigis Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden 1 time siden, Rune-K skrev: Et av problemene med og holde på med gammel Opel er deletilgangen. Der er Opel i likhet med Ford og Audi helt elendige. Skal man holde på med tyske veteranbiler er det kun MB, BMW og Porsche som gjelder. Ellers begynte vel elendigheten for Opel med Ascona C. Det må være en av de kjedeligste bilene som er blitt laget. Som et lite apropos så kom jeg i påsken i snakk med en kar, gjør gjerne det når jeg lufter sjuern, dattera hans hadde akkurat importert en Cadillac Cimarron, og for den som ikke vet det så er den bygd på samme platform som Ascona C. Da er du dedikert til amcar. Det er blitt et problem nå desverre @Rune-K .Før derimot var det ekstremt lett å skaffe deler til Opel . Alt og alle kjente jo noen som hadde noe. Så kom 2000 tallet og de bilene som var pop på 70,80 og 90 tallet ble brukt opp og kastet nettopp pga den jævla Fastn furious greia som ble hype da. Da ble andre flotte biler ødelagt igjen . Men ja kunne ikke være mer enig ,driver man med Bmw ,MB eller P er man sikret stortsett. Å jada Asc c er kjipt men det aller verste fra den tiden må vel være kadett e 1.3 L,er jo snaut ratt . Jøss ,artig egentlig det du nevner med importen der 😊. 47 minutter siden, eivi91 skrev: Jeg vet om en hardbarka amcar-entusiast i nærmiljøet her også som kjøpte seg en Opel Insignia, men byttet ut alle emblemer med Chevrolet, siden det er samme bil som Chevrolet Malibu/Vectra. 😎 Såpass ja 😊 Ja er jo mange biler som er i slekt både over there og her i Europa .😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå