sveigis Skrevet Onsdag kl. 09:03 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 09:03 Da har det skjedd litt av hvert her de siste dagene faktisk og avgjørelser har blitt tatt . Først e34 ,får støtt og stadig bilder av datter der hun bruker bil som feks dette:• Det er bare gøy ,men hun merker at dette ikke er tds drivstoffmessig 😂😂 Nå fikk jeg beskjed om at bil skulle stå til hun fikk lønn da hun ikke hadde penger til å kjøre den ,for dette var ekstremt kontra 116en visstnok 😂 Men det gjør ingenting ,bare jeg vet hun kjører i ny og ne . Så e28 . Jeg måtte til med en 6 års reklamasjon på den nå . I 2019 lakkerte jeg plastbuene bak ,men nå begynte de å flasse : Så det var bare å sette igang maskering og klargjøre for jobb: Det pusses og mattes : Vasket og klar for grunning: Div lag lagt på: Siden jeg var tom for aceton og varmepistol ikke ligger hjemme ,måtte jeg låne fruens neglelakk fjerner og hårføner: Så var det klar for lakk: Og igang : Dette er før klarlakk. Så klarlakk : Og nå…ligner det noe: Tre lag og endelig noe som står i stil med resten : Helt og sånn det skal være : Ferdig : Resten av prosedyren kjenner dere til . Tørke noen dager ,så skal alt slipes ned og poleres opp ,så tenker jeg dette funker fint 😊 Så over til dette: Imorgen skal det sees mer på banjobolt og håper vi får festet den. Om 14 dager så bærer turen til Telemark for henting av …: Altså to stk M30b35 topper 😎😎: Mer om dette senere ,for jeg har fått en ide . Etter røykeslutt og forandring i livet skal jeg ja,meg unne meg noe gøy.😊 Ampera, KKME30, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7
Ampera Skrevet Onsdag kl. 19:13 Skrevet Onsdag kl. 19:13 (endret) Her er et nytt alternativ for deg, mangler km, knapt innkjørt. https://link.mobile.de/DZxxYWE6PRqNUymc7 En absolutt sjeldenhet, med originale 8300 km, fra én eier (et ektepar født i 1910/1912), i perfekt stand, tilsynelatende helt rustfri (se også bilder av understell - som ny), original fabrikkvoks fortsatt tilstede, tysk kjøretøy med originale dekk (vil bli byttet), tåkelys, turteller, sentrallås, radio. Visning kun etter avtale, tusen takk. Endret Onsdag kl. 19:26 av Ampera sveigis reagerte på dette 1
Ampera Skrevet Onsdag kl. 19:32 Skrevet Onsdag kl. 19:32 Her er også en som er knapt innkjørt. https://link.mobile.de/JYqYfpMRxDNDz7qk8 Sjelden M535i med spoilerpakke, original 18 900 km, tilsynelatende helt rustfri (se også bilder av understell), servicet i Japan ved 5 673 km, 8 898 km, 10 578 km, 11 434 km, 12 995 km, 16 486 km, 16 511 km, 16 694 km, 16 844 km, 17 323 km, 17 859 km, og hos BMW i Tyskland ved 18 286 km med en faktura på € 2 405. M sportsseter, 4-trinns automatgir med 3 kjøremoduser, kjørecomputer, elektriske vinduer, sentrallås, nakkestøtter bak, M sportsratt, elektrisk soltak i glass, ABS, lettmetallfelger med TRX-dekk, klimaanlegg, osv. Vennligst kun visning etter avtale. Tusen takk. sveigis og Fredrik reagerte på dette 1 1
sveigis Skrevet Onsdag kl. 19:34 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 19:34 De to der er jaggu tvers igjennom pene biler og den km standen på Senatoren 😩😩😊😊.. Ampera reagerte på dette 1
Ampera Skrevet Onsdag kl. 19:42 Skrevet Onsdag kl. 19:42 Når jeg først er i gang. https://link.mobile.de/3L7LBf94VjC6BMyTA Dette kjøretøyet ble levert til sin eneeier av vår seniorpartner i 1992. Nummer 515 av 950 byggete kjøretøy. Lotusen har stått i garasjen hans siden den gang og kjøres kun ved spesielle anledninger. Tysk bil 1. eier Selvlevert! Helt sensasjonelt samlerbil. Innbytte mulig. Salg skjer på vegne av kunden. Hvis vi ikke har ønsket kjøretøy på lager for øyeblikket, hjelper vi deg gjerne med eventuelle spørsmål du måtte ha om Ferrari, Maserati og andre eksklusive kjøretøy. Gjennom nettverket vårt har vi tilgang til et stort antall kjøretøy som ikke offisielt er lagt ut for salg. Innbytte eller direkte kjøp av kjøretøyet ditt er mulig når som helst og for kontant betaling! Dette tilbudet er forbeholdt tidligere salg og feil. Kjøretøybeskrivelsen fungerer kun som en generell identifikasjon av kjøretøyet og utgjør ikke en garanti i henhold til kjøpsloven. Den eneste avgjørende faktoren er avtalen i ordrebekreftelsen eller kjøpekontrakten. Fredrik og sveigis reagerte på dette 1 1
sveigis Skrevet Onsdag kl. 20:05 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 20:05 Her er det bare å dele linker i vilden sky @Ampera . Bare gøy .😊 Den siste er jo min drømmebil uten tvil . Ampera reagerte på dette 1
Ampera Skrevet Onsdag kl. 21:51 Skrevet Onsdag kl. 21:51 Her er sommerbil til fruen. https://link.mobile.de/HGrfPPCwFDBjxx6K7 Originale 4800 km, fra 1. tyske eier (født 1939), ifølge lakktykkelsestest, ingen omlakkering, tilsynelatende helt rustfri (se også bilder av understell med gammel tilleggsbevaring), med original kjøpsfaktura og kjøpekontrakt, Manoaco blå metallic, grått velourinteriør, 5-trinns sportsgirkasse, monteringssett for stereoradio, Opel-radio, ekstra sideblinklys, sportsseter foran, låsbart hanskerom, tonede varmeisolerende glass rundt hele, LCD-instrument, 5 1/2 x 14 stålfelger med originale Pirelli P600-dekk, 3-eiket sportsratt, etc. Fastpris! Visning kun etter avtale, takk. https://link.mobile.de/6kDea5uyrvXwbZBN8 18 000 km sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Torsdag kl. 14:34 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 14:34 16 timer siden, Ampera skrev: Her er sommerbil til fruen. https://link.mobile.de/HGrfPPCwFDBjxx6K7 Originale 4800 km, fra 1. tyske eier (født 1939), ifølge lakktykkelsestest, ingen omlakkering, tilsynelatende helt rustfri (se også bilder av understell med gammel tilleggsbevaring), med original kjøpsfaktura og kjøpekontrakt, Manoaco blå metallic, grått velourinteriør, 5-trinns sportsgirkasse, monteringssett for stereoradio, Opel-radio, ekstra sideblinklys, sportsseter foran, låsbart hanskerom, tonede varmeisolerende glass rundt hele, LCD-instrument, 5 1/2 x 14 stålfelger med originale Pirelli P600-dekk, 3-eiket sportsratt, etc. Fastpris! Visning kun etter avtale, takk. https://link.mobile.de/6kDea5uyrvXwbZBN8 18 000 km Gsi Kadett har jeg eid. 90 modell 2.0 gsi to dørs koksgrå . Knallgøy bil 😊
Mortenej Skrevet i går, 06:32 Skrevet i går, 06:32 (endret) Får krysse fingra for at lottokuppongen slår inn snart, så Opel drømmen kan bli oppfylt Endret i går, 06:32 av Mortenej sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet i går, 08:11 Forfatter Skrevet i går, 08:11 1 time siden, Mortenej skrev: Får krysse fingra for at lottokuppongen slår inn snart, så Opel drømmen kan bli oppfylt Ikke sant ? Det er enkelte modeller av disse som koster flesk nå . Og det er som du sier ,man må vinne eller arve og grunnen er jo fordi at jeg heller kjøper dyr Bmw ellers .😊
sveigis Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Da har det gått noen dager og jeg kunne omsider sette igang med litt sliping og polering av hjulbue / bakskjerm . Men først dritt arbeid .. Startet 06 idag med maling av takrenner og dør . Nå er hele fasaden tatt med vanlig maling og en lykke og ha gjort.: Resten av maling har jeg satt bort til folk som skal gjøre det . Fra hvit til sort dør som mangler mange strøk : En lettelse å få gjort så nå er det bare småting igjen . Men dere ? Husfiks er dritt ,la oss heller gå over på noe mer gøy nemlig bil. Som sagt fikk slipt og polert opp bue og skjerm og totalen ble jo som jeg ønsket : Ikke mye og bytte på hva fargeforskjell angår : Dette : Dette var og godt å få gjort synes jeg . Tilslutt med voks: Nå er det bare en runde voks på hele bilen igjen ,men det blir etter jeg har fikset motor 😊 Og når jeg får fikset den ,vet jeg ikke men sikkert snart . Det er tomt hjemme nå med kun disse hjemme : Til gjengjeld så er det de to jeg liker meg best i av de fire jeg har pr dd . E34 ?Joda men etter 13 år så er det ikke så gøy lengre . Ampera og skoglund reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå