Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E28 og årets første shine.Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Mig Kos dere i syden hele familien 🥳☀️ Hverdagen kommer fort nok tilbake så bare å drite i prosjekttanker og styr 😂

Takk ,vi koser oss maks her 😀

Helt enig Tore 🙌

16 timer siden, Mortenej skrev:

Kos deg i solens rike Jan.

Riktig god ferie!

Ja her er det nydelig og takk 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne må du få tatt noen bilder av 😃

He he ja det er mye solbrente biler i syden 😂 Sola er tøff der nede. Men mye av grunnen tror jeg, er at bila ikke blir spylt rene ofte nok. Teorien min går på at klarlakken flasser pga støv som sola varmer opp og dermed ryker klarlakken 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, UsedToOwnAnE36 skrev:

Original? Farge?? :D

Ja det tror jeg 

avusblå og sort skinn 

21 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Ja denne må du få tatt noen bilder av 😃

He he ja det er mye solbrente biler i syden 😂 Sola er tøff der nede. Men mye av grunnen tror jeg, er at bila ikke blir spylt rene ofte nok. Teorien min går på at klarlakken flasser pga støv som sola varmer opp og dermed ryker klarlakken 🤔

Ja skal på let etterpå 😀

Er nok veldig sant det du skriver her .

Men ikke mye rist å spore her gitt .

Hvit e36 som står her ikke en flekk å spore og denne er gammel og 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sveigis skrev:

avusblå og sort skinn

Avus Blue må da være en av de fineste fargene på E34 M5.. Med orange blinklys, takluke og smale nyrer (brede nyrer er også fint men da må det nesten være originalt)

Eneste er at grått skinn er finere enn sort når det gjelder Avus Blue, men det er vel flisespikkeri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake fra Kreta sent i natt .

Etter og ha våknet sånn halveis fortumlet ,fant jeg ut at jeg ville reise bort på et sånn lokaltreff som er her i nærheten av der jeg bor .😊

Idag var der masse biler og tok noen få bilder herifra .

Så enkelt og greit ikke noe særlig tekst til disse .

Bilder :

A48CF206-EA31-48E6-9AD4-B5DD7D736631.thumb.jpeg.3abb2a0c14df5a695b41eb9310a753c9.jpeg

7FDA8DC8-DD40-438C-96B8-8C978DC5B932.thumb.jpeg.557e78ee3f4bea0b4cfb6e9aaded73a3.jpeg

Cossie og digg Merce :

52D7F508-9E9C-46D7-BF3E-78E75416AFA5.thumb.jpeg.83dcdaf880db95b354a4447cf894a335.jpeg

Vet ikke hva det er med disse Cossie bilene og maskinene i disse ,men liker de :

99A1385D-B921-4689-8614-27F7C6B8723B.thumb.jpeg.7b541bd20103a394b1d5e30e876d026b.jpeg

Rå Ford:

CC7D6080-0F7A-470A-8927-EF1916BD058D.thumb.jpeg.b56af5c77ec03f3959d0743e9882a53b.jpeg

Tilslutt min egen og en Volvo :

99347B63-C7F0-4560-9E5D-E9A5E1247332.thumb.jpeg.a9bd0a7534ac4eae093d1fd2da2af05c.jpeg

Var så mye mer der men gadd ikke mer helt ærlig😅.

Trivelig var det det lille jeg var der .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Upd
36 minutter siden, Dusy skrev:

Vel unt med ferie i det sydlige strøk @sveigis:D Kan tenke meg det var godt for kropp og sjel. 

Nå er det vel bare å nyte de siste finværsdagene før begge går inn til lagring, eller? :) 

Det var bare skjønt der nede og helt ærlig kjedelig å komme hjem 😓

En uke er for lite for meg ,elsker disse sydlige landene .

Ja det stemmer godt Dusy ,jeg har litt panikk nå her og hvorfor ?

Planen var egentlig at jeg skulle ha ny lagringsplass til begge kun 5 min ifra med mulighet for bukk osv for skruing ,men mest sannsynelig så gikk avtalen i grus dvs kameraten min som skulle kjøpe det ikke fikk det .

Jeg har lagringsplass til e28 uansett ,men e34 noe usikkert nå men skal få landet noe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg godt, man blir fort bitt av basillen når man er i de sydlige strøk og tempoet i livet senkes med flere hakk 😣

Ah, så kjedelig, da skjønner jeg at stressnivået øker litt. Krysser fingrene for at det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Dusy skrev:

Det forstår jeg godt, man blir fort bitt av basillen når man er i de sydlige strøk og tempoet i livet senkes med flere hakk 😣

Ah, så kjedelig, da skjønner jeg at stressnivået øker litt. Krysser fingrene for at det ordner seg!

Ja sydenliv liker jeg godt 😊😊

Huff ja det stresser meg og i worst case ,så må bil faktisk bare stå ute her ,men får jo ikke brukt den da alt av vinterhjul er solgt for lengst ,men heldigivis så er det jo en stund til enda mtp snø osv her nede .

En annen ting den står jo på grus her og ikke på grass eller noe .

Men får nok fikset noe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.E28 og årets første shine.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...