Gå til innhold

BMW 335i. Med eller uten x-drive?


mbergan
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke siktet til dine innlegg. At du ble med i quoten av DCA var ikke planlagt, og ikke var det vel du som brukte F1 som argument?

Og hvis du gidder å lese det jeg faktisk skriver så spør jeg om folk flest her faktisk kjører så fort til hverdags at de mener 4wd vil være til hinder, ikke at jeg gjør det..

Jeg henviser til TRF sitt svar til deg.

Jeg støtter han fullt ut på den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har da alltid trodd at Porsche og Lamborghini bruker firehjulstrekk for å få alle kreftene ned i bakken samtidig, særlig ved gasspådrag ut av en sving :)

Men, er de laget for å bli frakjørt av lusne biler eid av nordmenn på bimmers med et minimum av kjøreerfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du prater om?

Jeg? Porschene og Lamborghiniene som ble nevnt som eksempler.

Eneste jeg har kjørt av de med 4wd er Gallardo, men følte ikke at det var meg det sto på i svingene.

Er faktisk ganske så sikker på at jeg ikke ville kjørt særlig fortere med hvilken som helst BMW med bakhjulstrekk.

Men jeg er jo ikke verdensmester bak rattet sånn som mesteparten her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles, hva er det du prater om?

Mulig jeg ikke har lest andre sine linnlegg nøye nok, men er vel ingen som hevder de er verdensmestere i bilkjøring.

Neida, men det er endel som insinuerer at de ikke klarer å holde høy nok fart gjennom svingen med en bil som har 4wd. Og joda, da plasserer de seg selv på et ganske høyt nivå, gjør de ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av hva jeg, eller deg, eller andre måtte tro om egne, eller andres ferdigheter, så gir ikke 4wd mer grep (i svingen) som ofte blir hevdet, effekten er faktisk motsatt. Til gjengjeld får man igjen en del på veg ut av svingen (bedre fremdrift/kreftene fordelt på 4 hjul). Dette er fakta. Hvorvidt hver enkelt merker det, plages av det, er opp til dem, men det må være lov å presentere fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajja, du har heelt garantert rett. Den tråden her går ut på om TS bør kjøpe 335 med eller uten 4wd, og har endt opp med en duskusjon der de fleste mener de holder høyere fart i svingene med bakhjulstrekk.

Diskusjonen faller på sin egen urimelighet vil jeg si..

Bortsett fra det, jeg har hatt 4wd i ganske mange år og føler meg helt klart komfertabel med hvordan jeg skal hente fordelene. Så, tilbudet står. Kom å kjør fortere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajja, du har heelt garantert rett. Den tråden her går ut på om TS bør kjøpe 335 med eller uten 4wd, og har endt opp med en duskusjon der de fleste mener de holder høyere fart i svingene med bakhjulstrekk.

Diskusjonen faller på sin egen urimelighet vil jeg si..

Bortsett fra det, jeg har hatt 4wd i ganske mange år og føler meg helt klart komfertabel med hvordan jeg skal hente fordelene. Så, tilbudet står. Kom å kjør fortere..

Bare å droppe de herseteknikkene dine, hvorfor faller det på sin egen urimelighet?

Herregud for en barnehage argumentasjon på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Clarkson kommer med ganske mye teite og amatørmessige utspill av og til, noen ganger så man lurer på hvor han har fått den doktorgraden sin i fra :roll: Men en ting står han fast ved, som jeg også er enig i og det er at verdens beste bil, det er M5. Selv om han ga Idriven på E60en mye pepper :lol:

De Polestar Volvoene er en solid konkurrent til BMW M, tror ikke BMW hadde sett konkurranse komme fra det hjørnet av bilindustrien. Bare synd Volvo holder Polestarmodellene på prototype nivået :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...